Gå til innhold

Hvem var din siste hore?

Mitt siste besøk var ikke det første! 106 stemmer

1. 1. Hvor ofte betaler du for seksuelle tjenester?

• 1 x i måneden
      48%
      51
    • 2 x/mnd
      23%
      25
    • 3-5x/mnd
      16%
      17
    • 1-2x i uka
      6%
      7
    • 4-6x i uka
      1%
      2
    • Hver dag (du kan ikke regne med utgiftene som påløper om du er gift/samboer, men elskerinner som blir godtgjort økonomisk er OK)
      3%
      4

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
1 minutt siden, Apeesel skrev:

Frister å lage en klokke tråd. Ser interessen er stor blant oss horekunder.

Jeg introduserte en tråd: Watchfucking - men problemet er at klokkene mine er mer synlige enn pikken min, og da går det ikke. Laget en dickpick med en Rolex rundt roten, men den kan jeg aldri vise - et forsøk på fisk og fyrstikkeske😀

• Svar 427
  • Visninger 110.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hadde egentlig en avtale med en norsk eskorte som skulle til meg men hun avlyste i siste liten pga værforhold. Hadde gira meg opp hele dagen så da ble det ett besøk hos ei jeg har hatt i kikkerten len

• Koste meg veldig😀. Pris i medium/øvre siktet men følte helt klart valuta for pengene. Medium engelsk, men allikevel hyggelig å snakke med også. 

• Aupair fra Filippinene som jeg traff på bar i Oslo! Knuller uten kondom med musesprut for 500 per treff!  Jeg spruter mye inni henne. Helt konge. Har egen sokkelleilighet hvor hun tar besøk. Søt, 15

Posted Images

Skrevet
2 minutter siden, johnlogan skrev:

Bare synd at Aquanaut og Nautilus er krevende å kjøpe i Norge. Videresalget er også kontrollert. Priser på c24 er kunstig høye. Bjerke har 10+ år venteliste. 

Bjerke er spesielle. Youtuberen Nico Leonard var innom og fikk kjøpt en smurf, han solgte klokka par dager senere. Pisset med at dem ikke ønsker å selge til flipper er bare tull. Er man kjendis er alt mulig, både patek, rolex etc

Skrevet
1 minutt siden, johnlogan skrev:

Hva er en cf kopi? 

CF og VSF er bare navnet på fabrikkene som produserer 1:1 kopier. Sjekk ut reptime på reddit om det er av interesse. 

Skrevet
2 minutter siden, Apeesel skrev:

Bjerke er spesielle. Youtuberen Nico Leonard var innom og fikk kjøpt en smurf, han solgte klokka par dager senere. Pisset med at dem ikke ønsker å selge til flipper er bare tull. Er man kjendis er alt mulig, både patek, rolex etc

Akkurat på Patek er depositumet 150K også. Rolex 25K , jeg har ikke finanser til å bare parkere 150K for en klokke jeg får i 2034🤷‍♂️

Jeg har en kul vintage bil også. Til sommer kjøring.

IMG_0405.jpeg

IMG_0404.jpeg

Skrevet
3 minutter siden, Apeesel skrev:

Sånn er det nok globalt - hør på Archie😝

Skrevet

Akkurat på Patek er depositumet 150K også. Rolex 25K , jeg har ikke finanser til å bare parkere 150K for en klokke jeg får i 2034🤷‍♂️

Jeg har en kul vintage bil også. Til sommer kjøring.

IMG_0405.jpeg

IMG_0404.jpeg

Jøss du tjener bra, I alle dager er det du jobber med😲

Skrevet
1 minutt siden, Revenger skrev:

Sånn er det nok globalt - hør på Archie😝

LOL Archie 

Jeg satt ved siden av han i Pattaya en gang. For en tulling. Blakk er han også. 
Archie Luxury my ass 

Skrevet

Alternativt Arv, lotteri, traf.😀

Skrevet
2 minutter siden, Apeesel skrev:

Jøss du tjener bra, I alle dager er det du jobber med😲

Trading innen shipping ! 

Skrevet

LOL Archie 

Jeg satt ved siden av han i Pattaya en gang. For en tulling. Blakk er han også. 
Archie Luxury my ass 

Har du sett når han ble tricked av et gmlt skinn - priceless!

Skrevet

Trading innen shipping ! 

Mao: traf!

Skrevet
1 minutt siden, Revenger skrev:

Mao: traf!

LOL Patek’n er arv! 

Skrevet
3 minutter siden, Revenger skrev:

Har du sett når han ble tricked av et gmlt skinn - priceless!

Nei, jeg syntes typen er forferdelig. Har ikke sett på han på årevis. Han oppfører seg i virkeligheten som han gjør på YouTube. Skriker you fuckets til alt og alle. Han ble kastet ut og jeg så på. Han et også en fat fuck. Jeg ble fortalt at han bodde / bor i Pattaya. 

Skrevet
2 minutter siden, johnlogan skrev:

Nei, jeg syntes typen er forferdelig. Har ikke sett på han på årevis. Han oppfører seg i virkeligheten som han gjør på YouTube. Skriker you fuckets til alt og alle. Han ble kastet ut og jeg så på. Han et også en fat fuck. Jeg ble fortalt at han bodde / bor i Pattaya. 

Han er en super harry, men noen ganger - skal sende deg et morro klipp, han ble nok robbet for alle sine klokker for ca et år siden🙁

Skrevet

Denne ligger ute hos Bjerke, helt feilpriset i dagens marked spør du meg. 

IMG_3411.jpeg

Skrevet
29 minutter siden, Apeesel skrev:

Er ikke billig reps om dem ikke er ekte. Enten vsf eller cf kopier. Men fortsatt en lekker kolleksjon, med mindre noen kommer med en lupe eller skal granske dem er det vel ingen som vet om dem er falske fra avstand. Karen har jo porsche, de fleste har tillit til at en mann med dyr bil har ekte klokker. 

Jepp!  Og verden vil bedras.  Igjen og igjen.  En spesiell bil er ikke så lett å fake, men klokker?  Nå tror jeg likevel på at samlingen til @johnlogan er ekte pga. hans øvrige livsstil.  Alternativt er det sånn at falske klokker er den del av måten å finansiere de øvrige tingene 😂

Skrevet
Akkurat nå, Tototre skrev:

Jepp!  Og verden vil bedras.  Igjen og igjen.  En spesiell bil er ikke så lett å fake, men klokker?  Nå tror jeg likevel på at samlingen til @johnlogan er ekte pga. hans øvrige livsstil.  Alternativt er det sånn at falske klokker er den del av måten å finansiere de øvrige tingene 😂

Har selv noen få klokker, en speedmaster og datejust. Men hadde aldri møtt en eskorte med klokken på. Hørt historier om folk som blir rana, og disse prinsessene har full peiling på det. Spesielt i London er det ille

Skrevet
22 minutter siden, Apeesel skrev:

Har selv noen få klokker, en speedmaster og datejust. Men hadde aldri møtt en eskorte med klokken på. Hørt historier om folk som blir rana, og disse prinsessene har full peiling på det. Spesielt i London er det ille

Har vært litt uvøren selv. De fleste er blåst, men innimellom, særlig japanske/koreanske damer, har notert klokker. Husker en koreansk Hjørdis-type som sparte til en U-BOAT.

Har gått bra, men igjen har vært litt uvøren. I utlandet har jeg gått med en G-Shock.

Skrevet
2 timer siden, Apeesel skrev:

Jeg har møtt på få utfordringer. I Oslo , kun en gang, Romania gjeng. Jeg skjønner at noe er på gang og klarer å smette ut før en gjeng ankommet i en gammel BMW316. De var på klokke jakt.

…en annen gang var i Barcelona. Da fikk jeg en gjeng med nigerianere etter meg. De var mange også, 10+ mann! Rakk akkurat inn på hotellet. Lite hyggelig. 

Skrevet
2 timer siden, Apeesel skrev:

Denne ligger ute hos Bjerke, helt feilpriset i dagens marked spør du meg. 

IMG_3411.jpeg

Samme som på watchcharts, har ikke sett på Chrono.

IMG_1610.thumb.jpeg.fce1b9cb090542d86d37b36e760f632d.jpeg

Skrevet
5 minutter siden, johnlogan skrev:

Jeg har møtt på få utfordringer. I Oslo , kun en gang, Romania gjeng. Jeg skjønner at noe er på gang og klarer å smette ut før en gjeng ankommet i en gammel BMW316. De var på klokke jakt.

…en annen gang var i Barcelona. Da fikk jeg en gjeng med nigerianere etter meg. De var mange også, 10+ mann! Rakk akkurat inn på hotellet. Lite hyggelig. 

Da er vi tilbake til the gold watch i pulp fiction - bare ikke bli scared shitless😊

Skrevet
15 minutter siden, Revenger skrev:

Da er vi tilbake til the gold watch i pulp fiction - bare ikke bli scared shitless😊

I en slik situasjon hadde jeg bare overlevert klokka. Ikke verdt å få en kniv i siden av 4 Rumenere etter at jeg hadde kjøpt sex av kjærestene deres. Jeg har også egne forsikringer fordelt på 3 selskaper. 

Jeg bruker ofte en SEIKO 007 eller Turtle når jeg er ute eller på reise. Funker fint.

Skrevet
8 minutter siden, alpdlp skrev:

Ja oslo er omtrent eneste by i Europa jeg føler meg komfortabel med en finere klokke, sør Amerika er uaktuelt, går ikke engang med AirPods der borte. Alt på kroppen er fra wish el temu ingenting som er dyrekjøpt

Smart! Situational awareness.

Skrevet
16 minutter siden, johnlogan skrev:

I en slik situasjon hadde jeg bare overlevert klokka. Ikke verdt å få en kniv i siden av 4 Rumenere etter at jeg hadde kjøpt sex av kjærestene deres. Jeg har også egne forsikringer fordelt på 3 selskaper. 

Jeg bruker ofte en SEIKO 007 eller Turtle når jeg er ute eller på reise. Funker fint.

Skx007 var min førsre klokke, klassiker.