Gå til innhold

Hvorfor er det så få eskorter i Asker og bærum


MysteryGuy

Anbefalte innlegg

Med tanke på leiepriser, kommnikasjonspriser og evt bompenger for å bevege seg rundt i byen. Det må da være mer lkrativt å flytte seg over til den andre siden av byen, siden det stortsett bare er studenter osv i indre oslo nå

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Vel, kjøperne fins mange steder.  Og sexarbeiderne finner ut hvor det er betalingsvillighet i forhold til utgiftene hun har med å jobbe der.  Så Asker er enten et mettet marked, eller så er det ulønnsomt å jobbe der kontra f.eks. Sandefjord😂 Kan jo oxo ja noe å gjøre med andre ting som jeg ikke skjønner noe av?

Ellers syns jeg jo at mange sutrer for mye over avstander.  Brenner du for hobbyen så får du det til!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Asker ligger mellom Oslo og Drammen, tipper at det er grunnen. Uansett, er vel < 30 min på toget hvis du bor i Asker, ser ikke problemet.

Flere av de Kinesiske med fake bilder er jo ofte i Sandvika som også er et helt greit sted.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...