Gå til innhold

Hva slags sex har du med sexarbeidere?


Tototre

Anbefalte innlegg

"Jeg har fantastisk sex med henne!" Sitat fra en review hos RE i dag.   Dette er ikke noen meningsmåling eller undersøkelse, men mer litt sånn ettertanke på lørdagskvelden før alkoholen setter inn.  Sexopplevelsen kan være fra en ytterlighet til en annen.  En kvinne med fantastisk utseende, god til å snakke og som utfører tjenestene slik jeg ønsker og håper, ja, det er som å være i den 7nde himmel.  Ser for meg at geishaene i Japan er slik (aldri forsøkt). Men virkeligheten å forholde seg til inneholder alt det andre som ikke er attråverdig og ønsket. 

De gangene det ikke har vært tilfredsstillende (ikke i prioritert rekkefølge):

  • Samlebånd, må vente og møter andre kunder på vei ut.   
  • For mange som arbeider på samme sted.
  • Uryddig og røyking.
  • Avtalte tjenester blir reforhandlet, eller ikke levert.
  • Bilder som ikke på noen som helst måte er representative.
  • Slapp utførelse.
  • Utførelse i rus.
  • Manglende, eller dårlige santiærforhold.
  • Mobilbruk.
  • Snakker med venninnen på språk på uforståelig språk.
  • Trafficing.
  • Halliker.
  • Åpenlys beliggenhet.
  • Stedet er i dårlig forfatning.
  • Dårlig (for liten/smal/knirker), eller manglende seng (gulv eller sofa tatt i bruk).
  • Elendig musikk (sier aldri hva jeg liker hvis ikke spurt).
  • Travelt med å bli ferdig.
  • Blir aldri ferdig med å snakke om forretningsprosjekter hun holder på med.
  • Snakker for mye.
  • Snakker for lite.
  • Vil låne penger.
  • Vil låne bil.
  • Vil låne bolig.
  • Vil ha hjelp til å betale regulering (til seg selv eller barn).
  • For tørr/tørt der det bør være fuktig.

Det er ganske vanlig å oppleve en av humpene jeg nevner over, og da trekker det ned sexopplevelsen for meg slik at den ikke blir fantastisk.  Men det er jo gøy for det, og jeg får jo alltid komme!

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  •  Samlebånd, må vente og møter andre kunder på vei ut.   Har aldri blitt møtt av andre. Men har fått beskjed om å vente. Og da her jeg funnet på noe annet. 
  • For mange som arbeider på samme sted.   Har aldri opplevde flere enn to jenter på samme sted. Og kunne ikke brydd meg mindre. Ber ofte den andre se på. 
  • Uryddig og røyking.  Så lenge soverommet ser ok ut er jeg fornøyd. 
  • Avtalte tjenester blir reforhandlet, eller ikke levert.  Irriterende. Men har kun opplevd det en gang. Og da gikk jeg. 
  • Bilder som ikke på noen som helst måte er representative.   Har ingen illusjoner om at de bruker ekte bilder. 
  • Slapp utførelse.   Har opplevd det noen ganger. Men da tenker jeg at dette skal jeg nyte, og puler dem bakfra i 30 minutter. Da blir de ofte litt sure. 
  • Utførelse i rus.  Elsker å pule norske 18 år gamle jenter som er ruset. De er ofte med på det meste. Uten ekstra betaling. 
  • Manglende, eller dårlige santiærforhold.  Kan ikke huske at jeg opplevd dette. 
  • Mobilbruk.  En gang og ble sugd. Etter en stund tittet jeg opp og så at hun tastet på telefonen sin samtidig som hun sugde. Jeg tok fram min egen telefon å begynte å filme henne. Hun lo, og tok hintet. 
  • Snakker med venninnen på språk på uforståelig språk.  Jeg behersker engelsk, russisk, spansk og litt rumensk. Fordi jeg snakker russisk forstår jeg også ukrainsk og litt polsk. Det er alltid å gøy å svare dem på eget språk. Men har aldri opplevd at de har sagt noe stygt. 
  • Trafficing.  Mistenkte dette med ei nykommer fra Mongolia en gang. Ei av de vakreste jentene jeg noensinne har vært med. Over 180 cm. Slank, men ikke for tynn. Perfekte pupper. Kort sagt, helt strøken. Men når hun satte i gang med en innlevelse jeg sjelden har opplevd, bestemte jeg meg for at hun var her frivillig. Når hun merket at jeg var på vei til å komme, satte hun seg på kne foran meg, dro av kondomen og lot meg kommer over ansiktet og i munnen hennes mens hun smilte og så på meg. 
  • Halliker.  Aldri opplevd i Norge. Men i utlandet. Bryr meg stort sett ikke siden de ofte er kjæresten. Og siden jeg synes det er gøy å pule damen hans for småpenger mens han sitter på kjøkkenet å hører på, så legger jeg ofte lydnivået litt høyere. 
  • Åpenlys beliggenhet.   Bryr meg ikke. 
  • Stedet er i dårlig forfatning.  Bryr meg ikke. Har vært i mange dårlige leiligheter i Øst-Europa. 
  • Dårlig (for liten/smal/knirker), eller manglende seng (gulv eller sofa tatt i bruk).  Hater det. Har faktisk snudd når jeg har sett senga/madrassen. God seng har høy pri hos meg. 
  • Elendig musikk (sier aldri hva jeg liker hvis ikke spurt).  Så lenge det ikke er svenskpop bryr jeg ikke. 
  • Travelt med å bli ferdig.   Har opplevd det noen ganger. Men jeg klar på hva jeg har betalt for. Så det har pleid å ordne seg. 
  • Blir aldri ferdig med å snakke om forretningsprosjekter hun holder på med.  Aldri opplevd! Hva slags prosjekter er det horer holder på med? Åpne neglesalong i hjemlandet? 
  • Snakker for mye.  Eneste jeg har opplevd dette med er Våryr i Østerdalen. Men når jeg stappet pikken inn kjeften på henne så ordnet det seg. 
  • Snakker for lite.  Er ikke der for å snakke. Snakker nok til å lage litt god stemning og litt god kjemi. Utover det så er det lite å snakke om. Men etter økta hender det jeg snakker med dem hvis det er ei jente jeg vil møte igjen. 
  • Vil låne penger.  ??? Har du ikke akkurat betalt???  
  • Vil låne bil.   Hun bodybuilderen som døde for kort tid siden spurte meg om jeg kunne kjøre henne til sentrum etter økta. Siden sexen var topp, og hun var inne i veltrent periode, og siden jeg hadde tid, så kjørte jeg henne. Null stress. Hun var veldig hyggelig. 
  • Vil låne bolig.  Hvis hun fra Mongolia hadde spurt om få flytte inn, så hadde sagt ja med en gang! 
  • Vil ha hjelp til å betale regulering (til seg selv eller barn).  Hva slags horer er det du møter?  😁
  • For tørr/tørt der det bør være fuktig.   En god runde med tunge fikser tørr mus. 😉

    Vellykket treff for meg er om hun er hyggelig, viser 
    bittelitt interesse og er flink til å suge. Jeg møter også kun jenter som suger uten og tar spruten i munnen. Gjør de anal også kommer jeg mest sannsynlig tilbake. 
    Når alt dette er sagt, er jentene jeg har møtt utenfor Norge de beste. Gjerne i Russland, Moldova, Romania, Ukraina og Belarus. Da møter jeg helst halvamatører som jeg finner på lokale kontaktsider. Det blir 
    selvfølgelig noen bomturer. Men de er i fåtall.  Holder meg også borte fra sentrum i de store byene. Der er jentene mye dyrere. Jeg opplever også at hvis jeg firer litt på utseende, så øker kvaliteten på treffet. Men jeg har ikke noe i mot hengepupper eller 40++ damer. 
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Idaws skrev:
  •  
  • Stedet er i dårlig forfatning.  Bryr meg ikke. Har vært i mange dårlige leiligheter i Øst-Europa. 
  •  
  • Blir aldri ferdig med å snakke om forretningsprosjekter hun holder på med.  Aldri opplevd! Hva slags prosjekter er det horer holder på med? Åpne neglesalong i hjemlandet? 
  •  
  • Vil låne penger.  ??? Har du ikke akkurat betalt???  
  •  
  • Vil ha hjelp til å betale regulering (til seg selv eller barn).  Hva slags horer er det du møter?  😁
  • For tørr/tørt der det bør være fuktig.   En god runde med tunge fikser tørr mus. 😉
     

Dårligste stedet var på horehus i Casablanca, hvor det lå 14 madrasser rundt på gulvet med full aktivitet.  Prisen for et kondom var like høy som leie av madrassen!  Dassen var tett.

Forretningsprosjekter er en spesialøvelse for mange thaier.

Thaier.  Jeg låner aldri ut, men får spørsmål om det, ja.  Syns ikke de skulle ha spurt, så det trekker ned.

De jeg møter er fra 22 år og oppover.  Noen trenger tannregulering selv, mens andre er milfer med trengende barn.

Ah, elsker å spise mus, men så skjer det likevel noen ganger at en er for ivrig, særlig under tidspress.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Enig med Tototre,

Ytterligere put-offs:

Glemt å ta ut ulike tampongvarianter, Thai-puter, tamponger etc.

Vond lukt.

Psykotisk/bitchy oppførsel

Forstår ikke selv enkel engelsk

Håndtverkere mv. som ringer på døren

Vekkerklokke som ringer 15-20 minutter før tiden

For mye glidemiddel, best uten.

Åpenbar faking...

Do runs...

Dame som onanerer isolert i sin egen verden

Signe mager, for god plass der nede mv.

For raskt på med dom, for liten dom

Etc.

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Det er ikke alltid jeg gir 100% på kontoret heller. Slik er det som eskorte, hore, prostituert, gledes piker, freelancer etc også.

Noen har ett stort volum av kunder, fra nerder til Petter Stordalen, og de færreste love what they are doing.

Det er overaskende mange norske white knights som spotter, låner, gaver, overfører og sender penger til disse damene. Det er derfor mange prøver seg.

Mange bra punker fra OP og jeg har vel vært borti de fleste. Det groveste var når jeg BB en kvinne og det kommer en brukt kondom ut full av sed!

Hva som er viktig for meg er så få personer i kåken som mulig. Ren og helst tørr dusj. Ren kvinne og bra og stor seng. Helst med litt dyner og rent sengetøy.

Parkering er viktig, jeg hater eller dropper Aker Brygge, Barcode & Sørenga.

  • Like 5
Lenke til kommentar
1 time siden, johnlogan skrev:

Det er ikke alltid jeg gir 100% på kontoret heller. Slik er det som eskorte, hore, prostituert, gledes piker, freelancer etc også.

Noen har ett stort volum av kunder, fra nerder til Petter Stordalen, og de færreste love what they are doing.

Det er overaskende mange norske white knights som spotter, låner, gaver, overfører og sender penger til disse damene. Det er derfor mange prøver seg.

Mange bra punker fra OP og jeg har vel vært borti de fleste. Det groveste var når jeg BB en kvinne og det kommer en brukt kondom ut full av sed!

Hva som er viktig for meg er så få personer i kåken som mulig. Ren og helst tørr dusj. Ren kvinne og bra og stor seng. Helst med litt dyner og rent sengetøy.

Parkering er viktig, jeg hater eller dropper Aker Brygge, Barcode & Sørenga.

Parkering i 9.etasje og over i Paleet p-hus gir prisrabatt.Derfra er veien til fitte i Barcode kort...

  • Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, GoodLife skrev:

Jeg lærer så mye i disse forumene 😂

Ante ikke dette!

og det beste er jo at om du ikke leser nøye nok så kan du tro at du får fitterabatt om du parkerer i 9.etasje eller over i Paleet.  Ekte Barcodefitte 🤣

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...