Gå til innhold

Sex uten kondom - kinesiske eskorter


Gjest

Anbefalte innlegg

Det har dukket opp flere kinesiske eskorter som tilbyr sex uten for 500 ekstra. Har noen erfaring med disse? Noen som har blitt smittet? Tror dere disse tester seg ofte og er sykdomsfrie? 

 

Jeg opplevde litt svie i en ukes tid etter et møte, før det gikk over. Tok prøve hos legen, men fant ingenting, så legen sa det kunne være mykoplasma, som er relativt mildt og går over av seg selv. Men jeg bestemte meg for å aldri gjøre det igjen etter dette. Gikk selvfølgelig på en smell og gjorde det likevel. Noen andre som har erfaringer? Er dere redde for alvorlige sykdommer som HIV osv? Har hørt at risikoen for dette er ganske liten, nesten null.  Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Det kan ta opptil 3 måneder før kroppen produserer antistoffer som gir positiv HIV test. Men dette vet sikkert legen din om. Og det er riktig at HIV ikke er spesielt smittsomt for en mann, såfremt slimhinnene er intakte. Ved sår på penis eller i vagina øker selvsagt sjansene, siden det øker sjansene for at blodstrømmene skal blandes.

Det er derimot andre sykdommer som sikkert kan være ganske slitsomme og langt mer smittsomme enn HIV. Så hvor stor er sjansen for at en asiatisk prostituert som tilbyr ubeskyttet sex har sykdommer?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...