Gå til innhold

Priser for norske...


Karsten

Anbefalte innlegg

Joda, jeg ser at prisene går oppover. Og motvillig har jeg strukket meg til 3K for ei norsk. Men det var overhodet ikke noe bedre enn ei utenlandsk for 2K. Ser at annonsene på EJ opererer med fantasipriser og jeg undrer meg om hvem som egentlig betaler slike summer for et knull.

At faste norske skal koste mer er egentlig veldig rart. Dette er jenter som normalt har fast bopel og betaler ikke døgnpris på en møbelert leilighet.

Ang ditt spm…. Hvem er verdt 4K for en time? To treff med noen nydelige ukrainske jenter!

Lenke til kommentar

Det er egentlig ganske logisk at enkelte (de fleste?) av de norske er mye dyrere enn de utenlandske. De utenlandske er her for en kortere periode og trenger en viss omsetningsaktivitet for å få den inntjeningen de trenger. Dette er deres hovedinntektskilde. De norske har kanskje ikke samme behovet, og ønsker kanskje ikke samme nivå på aktiviteten fordi de også ofte har annen jobb. Derfor setter de prisen høyere. Av og til dumper det innom en fjott som vil betale 5000 for en time. Og får eskorten 4 slike i måneden så er hun kanskje fornøyd? Nå er jeg veldig generell her, og det er helt sikkert individuelle forskjeller her. Og jeg tror du må se på hele konteksten for å forstå prissettingen. Kanskje er det ikke nasjonalitet som først og fremst bestemmer prisen, men heller hvilken livssituasjon man er i?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Interessante innspill. Takk. Gor meg forståelse som jeg ikke hadde fra før.

Anine, f.eks tar 3. Synnøve 2500. Flere av de andre tar 4000. Det er helt sikkert en god grunn, men tjenestekinnholdet er også ganske tynt til en mye høyere pris.

Lenke til kommentar

Det kommer jo også an på hva du er ute etter. En fast norsk (og lokal) kan jo være nettop det, fast. Det kan være verdt litt ekstra å ha noen man kan utforske med over tid, hvis kjemien stemmer.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Har erfaring med at norske som er høyt i pris ikke har noe mer å tilby enn akkurat det at de er norske.  Flere utenlandske jeg treffer bor fast her (lokal) og forstår etter hvert en del norsk også (eu-borgere).  Med norske er det mer interessant med de som er semipro.  Der kan det finnes gode avtaler om treff.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg kan godt betale litt mer for en norsk date. For meg så er grunnen enkel. Jeg tenner veldig på å knulle en norsk, søt kvinne. Det legger jeg gjerne ut litt ekstra for, men da skal jeg vite eksakt hva jeg går til. Ikke Marianne for å si det slik. Trusler og løgn er no-go.

Når det er sagt: sex er sex uansett hvem jeg møter. God stemning får jeg mange steder. Så det skal litt til å gå norsk.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

De norske damene tar jo også mer risiko på å møte kjente, bli gjenkjent, etc. skjønner jo at de ikke gidder å pule for småpenger hvis de ikke må. Hvis du syns de er for dyre så velg en annen da. Ingen vits å shame prisene deres. Markedet som bestemmer og er folk villig til å betale så why not. Jeg setter pris på å kunne prate litt og det er lettere med de norske og de treffer ikke 5 om dagen heller.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Å betale så mye til noen for sex... 

For noen år siden hadde jeg profil på Cupido Club (jeg aner ikke hvordan det er der nå). Jeg var ganske aktiv på forumet og var passe veloppdragen og interessant. I løpet av den relativt korte perioden jeg var der møtte jeg sikkert 20 jenter/kvinner for rene sextreff. Ingen forutgående dating - hvis da datingen ikke var på VIP Room. Ingen penger, ingen navn, ingen telefonnumre, men ren anonymitet og helt gratis.

Denne ekstreme tilgjengeligheten av uforpliktende og tilfeldig sex, gjør at jeg ikke gidder å kjøpe sex i dag. Stresset pulings for mange tusen kroner, med smitterisiko og politirisiko? Glem det. I stedet er min greie blitt kvalitetsmassasje utført av en naken, oppegående kvinne i pene omgivelser - som ren komfort, nytelse og kroppspleie. Men det er dessverre for få som er virkelig gode til det, inkludert å gi veldig bra B2B. 

Lenke til kommentar
På 14.11.2023 den 23.48, Abe68 skrev:

De norske damene tar jo også mer risiko på å møte kjente, bli gjenkjent, etc. skjønner jo at de ikke gidder å pule for småpenger hvis de ikke må. Hvis du syns de er for dyre så velg en annen da. Ingen vits å shame prisene deres. Markedet som bestemmer og er folk villig til å betale så why not. Jeg setter pris på å kunne prate litt og det er lettere med de norske og de treffer ikke 5 om dagen heller.

Folk skal definitivt ikke krangle med dem direkte. Damene tar det de vil ta, og folk velger selv om de gjør bruk av det. Men... det betyr IKKE at en ikke kan skrive på et forum at prisene de tar er sinnsforvirrede. Jeg shamer det jeg vil, og så får folk bestemme seg for om de orker lese det eller ei.

  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Har prøvd en norsk til 4K, godt voksen dame med en fantastisk kropp. Men der stoppet det for min del. Det skinner så fantastisk i gjennom at dette er ren butikk(det er det selvsagt for alle, men kunsten ligger i å skjule det). Annonserer nå også med nytt navn, og owo koster nå 2K ekstra. Men damen bestemmer selv hvordan hun vil drive, jeg ville teste om det var verdt det, og slik ble det. På generelt grunnlag må jeg si at Polen, Spania og latin-Amerika gir best uttelling for min del. Jeg søker de som ligger i midten hva priser angår. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er ganske uinteressant å betale i dyre dommer for norske jenter. Hvorfor skal man det, liksom? 🤷‍♂️

Jeg kunne kanskje gått med på 500kr over vanlig pris én gang, som en kuriositet, bare for å ha prøvd det. Én gang.

Mye mer spennende og behagelig med eksotiske latino-jenter, for eksempel.😋

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det pussige er at for noen av oss blir en fin norsk kjøpedame faktisk mer eksotisk enn damer fra det store utland, ikke minst fordi det finnes svært mange flere fine utenlandske til salgs

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 30.1.2024 den 10.46, Mr. Mister skrev:

Har prøvd en norsk til 4K, godt voksen dame med en fantastisk kropp. Men der stoppet det for min del. Det skinner så fantastisk i gjennom at dette er ren butikk(det er det selvsagt for alle, men kunsten ligger i å skjule det). Annonserer nå også med nytt navn, og owo koster nå 2K ekstra. Men damen bestemmer selv hvordan hun vil drive, jeg ville teste om det var verdt det, og slik ble det. På generelt grunnlag må jeg si at Polen, Spania og latin-Amerika gir best uttelling for min del. Jeg søker de som ligger i midten hva priser angår. 

4k+2k for owo høres spenstig ut, håper hun leverte i henhold til pris da?

Lenke til kommentar
44 minutter siden, Jeff Pezos skrev:

4k+2k for owo høres spenstig ut, håper hun leverte i henhold til pris da?

Det var inkludert den gang. Damen er attraktiv, men ikke 4K-attraktiv. Ang det ytre og tjenesteinnhold så var opplevelsen på det jevne, og overhodet ikke så spektakulært som prisen skulle tilsi. Men andre kan selvsagt ha en annen oppfatning. For meg var det en test, og ferdig med det. Med normal pris hadde jeg fint kunne tatt en recheck, men heller to runder et annet sted.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Om kostnad.

Når jeg er hjemme,jeg kan sett ned pris,men når jeg er på reise,det er helt umulig a ta 2000 kr per time.

Reiseutgift er høy.En fin treffsted koster rund 2000 kr per dagen,også jeg må spise ut,ta transport,kjøp ting og tang (vi alltid glemt noen 😂)og det er ekstrem viktig av vi har mist trafikk som mulig,så vi bli ikke kaste ut (og nå det skjer,vi få ikke penger vi har betalt i forhand tilbake)

Som regler,jeg alltid book plass via booking.com .Jeg unngå a leie ut fra «merkelig»folk som leie ut til flere jenta.Plass bli red flagged.

Men nå jeg er hjemme,bare leie og strøm jeg må stress med.

😊

 

Lenke til kommentar

Jeg startet jo dette temaet.... 

For ett år siden betalte jeg min favoritt i København 2000 dkk. Gladelig 4000 for 2 timer. Det ble 6000 nok det gitt. Så lenge verdien av det vi vil kjøpe oppfattes som høy så er vi happy.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det med priser justerer seg selv etter tid.  Har stor forståelse for @Zezeh og kostnadene ved å jobbe som eskorte.  Men det er jo en sammenheng her: Leier hun dyre steder, tar vare på kroppen sin og ser bra ut, samt det viktigste: Leverer tjenester med høy kvalitet, ja, så kan du ta noe høyere priser enn standard 1,5k for timen.  Men det må være bedre kvalitet over hele linjen: sted, jente og tjenester.  Ellers blir det bare et besøk fra en ny kunde.  Det kan fungere om eskorten hele tiden reiser til nye steder, men det blir å bo mye i koffert.

De norske kan ta litt høyere pris i utgangspunktet fordi de snakker norsk og forstår nordmenn bedre.  Men det er et smalt marked for priser over 2k i timen.  I dag er det tilstrekkelig med gode nok tilbud som er tilgjengelige.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Pleier vel å være litt stive priser første møte. Har opplevd om jeg tar flere turer innom. Og du får bedre kjemi og blir mer komfortabel med hverandre.Så kan prisen gå ned siden det blir litt som en stabil inntekt kilde. Enne gangen hadde jeg gått uten å betale får vi hadde begge glemt det ut. Da sa hun at det gikk fint.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...