Gå til innhold

Yngre/eldre ! Gutt/kvinne


Italiano

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Nederst i denne delen av håndboken for horekunder finner du endel linker der du finner litt forskjellig. SD og NT er de stedene utenom RE jeg tror du har best anledning. Det er endel par som søker ung gutt for kona

By på deg selv med en annonse eller svar på andre sine. Men skal du nå frem med en på NT, så les litt hvordan andre har gjort det, bruk litt tid på å få en grei profil og annonse så skal du se at det napper @Italiano

https://www.noresk.com/forum/emne/9957-hfh-den-digitale-horekunden-tilbudene-del03ep06-i-håndbok-for-horekunder/

 

Endret av Kaxda
  • Like 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen vil betale i dyre dommer for "digital sex" når man kan gå til slike steder som myfreecams eller chaturbate.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Arnesko skrev:

Skjønner ikke at noen vil betale i dyre dommer for "digital sex" når man kan gå til slike steder som myfreecams eller chaturbate.

@Arnesko

Det har vel litt med kinks og fetisj å gjøre. Og livets veier og lyster og muligheter. Interaksjonen gir mye for min del. I disse dager leker jeg med ei fit jente som er i førstegangstjeneste. Små klipp av henne som fingrer og kommer mens de andre på rommet sover, vimser rundt i undertøy i brakka, tisser i skogen på marsj og slikker fingrene etterpå med glimt i øyet. Sånne små hverdagsgleder med ei leken jente er verdt noen kroner for min del. Så kan jeg glede meg til å se hva hun finner på i morgen. Eller se tilbake på et ekstra deilig øyeblikk når d passer meg.

da er man passe kåt og dopamin rushet på d gjevne. Også kan man besøke en gledespike når det er det som trengs. Eller ta d ut på fruen når d passer seg sånn. Alt til sitt bruk.

men nå var vi langt off topic for TS som ser etter eldre damer😉

Endret av Kaxda
  • Like 6
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...