Gå til innhold

Norske Anja TS

Ove

Anbefalte innlegg

Tenkte det samme først. Men hun tilbyr faktisk en betalingsløsning som er så å si sikker. Jeg var veldig usikker så hun tilbydde en stripe løsning. 

og det som skjedde var at jeg faktisk ikke kunne komme (trynte ned trappa i fylla og skadet meg). 

Jeg var nok litt treg med å gi beskjed (ga hun beskjed 30min før jeg skulle møte henne) og hun ble litt sur for det. 
men la inn refund på pengene og de kom faktisk tilbake! 

Dette er iallfall min erfaring. Kanskje flax kanskje ikke. 🤔

• Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
7 timer siden, Mindox skrev:

Reiseplanen virker urealistisk mtp tid og kostnader. Skeptisk. Imøteser innspill fra andre som ev. har møtt henne.

Daggaboy er med på scam'en antar jeg. Han reklamerte for en annen dame som drev med forhåndsbetaling. Bare å gå inn på profilen og se på tidligere innlegg.

Helt hinsides å overføre penger til vilt fremmede mennesker.

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 9 months later...

Ville ikke lage ny tråd og har forsøkt å kontakte noen folk her for Anjas kontakt info.

Har noen Anjas kontakt info? Hun har ikke annonse lenger på RE. Gjerne send en pm.

• Like 2
Lenke til kommentar