Gå til innhold

Avatar-bildene


Gjest

Anbefalte innlegg

Går det an å endre de avatar-bildene? Den hyene-saken gir meg frysninger og jenta på våre profiler er.. vel, ikke veldig sexy? :?

Det var ikke meningen at det skulle være vakkert, og sant å si syns jeg at jenta for Eva-gruppen (Jenteparadiset) er ganske sexy. Men jeg er mann, og ser det fra en manns synspunkt, så synsvinkelen er ikke helt den samme. :)

Men jeg skal se hva annet jeg kan finne, og er åpen for andre forslag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Går det an å endre de avatar-bildene? Den hyene-saken gir meg frysninger og jenta på våre profiler er.. vel, ikke veldig sexy? :?

Bedre nå? :)

Eva-bildet er hentet fra metart.com. Bør være sexy nok, kanskje? Uten å være grovt?

Lenke til kommentar
Løven er kul.

Men etter å ha brukt de nye avatarene en stund, må jeg si jeg gjerne skulle ha hatt et litt mer diskret bilde på jenteavataren. Noresk kunne jeg normalt kikke når jeg sitter litt for meg selv på tog og buss, men med den nye avataren er det ganske åpenbart at man leser på et "snuskeforum".

Vi skjønner jo at alle damene på dette forumet er minst like deilig som hun som er avbildet, så vi trenger vel ikke å ha det som et stort bilde som alle kan se?

Kan du ikke bytte bildet tilbake til noe litt mer diskret?

Enig; på bussen, kontoret er det en liten hake, det er for synlig :shock:

Lenke til kommentar
Faktiskt också enig i att nåt mer diskret kunde vara passande. Vad med en bild på en av de sexigaste kvinnorna som funnits; Marilyn Monroe? :)

Kanskje det. Men ærlig talt, det er noen av brukerne her, spesielt blant jentene, som har atskillig mer udelikate bilder enn dette, og jeg har ikke lyst til å drive for mye sensur. Hittil har jeg godtatt alle som har blitt lagt inn, selv om de viser både fitte og rompehull. Avatarene er vel heller ikke spesielt store, og det er ikke så mange som sitter med 4x zoom på bussen? :)

Å lese i et eskorteforum mens man sitter på bussen er vel ikke det smarteste man gjør heller? Er det ikke mulig å gjøre det hjemme, og gjøre noe annet på bussen? Snakke med en av medpassasjerene for eksempel? Det gjør jeg til stadighet, og får god respons!

(Kan også brukes til sjekking .... :) )

Lenke til kommentar
Spot on, Admin!

Protest; verden er ikke slik; alle stirrer på mobilen og snakker med seg selv :o

Det er umulig å ta fram noresk på bussen, kontoret eller hjemme i frykt for at denne vakre damen dukker opp; du aner bare spørsmålet må komme "hvem er det...?" :shock:

La oss være enig om at alle jentene ser bedre ute enn jenten på avatar :D

Priser, vekt og andre atributter er optimale; hvorfor må vi minnes på at det er slik de ser ut? :oops:

Lenke til kommentar
Protest; verden er ikke slik; alle stirrer på mobilen og snakker med seg selv :o

Ikke riktig alle faktisk, men altfor mange. Jeg har ikke idiot-phone selv, dvs jeg har faktisk en men bruker den ikke for den er altfor tungvint. Internet har jeg hjemme og har ikke noe behov for å ta det med på bussen. Det hender at jeg tar med laptopen når jeg er på reise, for uten den kan jeg jo ikke passe på alle "særingene" på noresk! :)

Det er umulig å ta fram noresk på bussen, kontoret eller hjemme i frykt for at denne vakre damen dukker opp; du aner bare spørsmålet må komme "hvem er det...?" :shock:

La oss være enig om at alle jentene ser bedre ute enn jenten på avatar :D

Priser, vekt og andre atributter er optimale; hvorfor må vi minnes på at det er slik de ser ut? :oops:

Egentlig er det for galt at folk ikke skulle tåle å se et bilde av en naken dame, eller mann for den saks skyld. Her i landet har vi en nokså håpløs holdning til kropp og naturlighet. Det er vel effekten fra Sarons Dal som fortsatt gjør seg gjeldende, med fordommer og overdreven moralisme, men en del av det ser vi jo her i forumet også, utrolig nok.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Må si meg overbevist. Vi kan heller ha noe classy, som SvenskeSara nevner, Marilyn Monroe - eller mine to favoritter Audrey Hepburn og Dita Von Teese :D Vi trenger ikke å få pupper i fleisen absolutt overalt. RE holder i lange baner for mitt vedkommende :x

Lenke til kommentar
Admin burde forresten få både medalje, pokal og en laang ferie fra forumet; makan til drittunger som aldri blir fornøyd :lol:

Gjerne det; men jeg sitter i et åpent kontorlandskap med øyner overalt :shock:

Lenke til kommentar
Ja admin gör en bra jobb, absolut :)

Men här är jag enig med Reodor och Tsubodai, och dig Gjest; pupper i fjeset är inte nödvändigt hela tiden ;)

Hva om det er med BH? :)

(Dita von Teese).

Lenke til kommentar
Helt topp, Admin!

Nå ble jeg glad. Nå skal det debatteres jentebesøk, sexkjøpslov og trollpuling på både tog, bil, buss, fly, båt og trikk!

Alt for kundene vettu! :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...