Gå til innhold

Pris = Kvalitet, eller legger de bare på....


Tototre

Anbefalte innlegg

...for å se hvor mye noen er villige til å betale?

Eskortejenter i år 2023 har hatt timespriser fra 1500-2500.  Thaimassasje holdes utenom her, for de opererer med et annet prissystem.

Noen av de rimeligste har også levert rimelig dårlige tjenester, særlig i hovedstaden.  Falske bilder, feil alder og ingen språkkunnskaper.  Men billig, ja.  Og bli fort ferdig, for neste kunde kommer, ja, de to neste kundene skal komme før timen jeg har betalt for er slutt.  

En av de faste jentene satte opp prisen med 500 til 2500 i sommer.  Men da trafikken gikk ned i august, så var det tilbake til gammel pris i annonsene hennes.  Hva er dine erfaringer?  Alt har jo blitt dyrere det siste året.

Lenke til kommentar

Tenker her er hovedårsaken at norsk krone har blitt svakt i forhold til andre valuta. Mesteparten av jentene er jo ikke fra Norge og når de skal bytte mot sin hjemmelandsvaluta så har det vel blitt en del mindre som musa tjente i forhold til åra før. 
Finns jo damer som bor og lever i norge som har stort sett stabile priser. 
Noen damer har jo også oppfordret i annonsene sine å betale helst via paypal eller Euro om sommeren. 
Så også her får vi rette et stort takk til regjeringen for en særdeles vellykket politikk som førte til prisstigning i favoritthobbyen også. Dessverre må det nok sies at her var det tildels tydelig over nivået fra Kiwi eller Rema. 
Problemet som er størst er vel samme som i normalt liv, priser stiger kjapt men synker sakte… hvis de synker i det hele tatt igjen… Damene skjønner jo også at folk som tenker med nedre hode betaler slike priser… 

Eneste som man kan gjøre som forbruker er å styre unna de mest kostbare damene for å håpe at de forstår da at det er ikke noe å hente med fantasipriser og at marked normaliserer seg på sikt igjen. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Som Noogii skriver, så er nok prisen styrt av den dårlig norske krona. Nå ligger pris på rundt 2k for en time.

Men jeg har erfart at pris ikke har noe som helst med kvalitet å gjøre - vel - kanskje litt.

Styr unna jenter uten reviews som tar fantasipriser og faste priser på tillegg. The sky is the limmit og det er ingen garanti for at du får en tjeneste som samsvarer med pris.

Jenter med mange gode reviews kan koste litt mer, men da er det også litt mer forutsigbart hva du får.

 

Lenke til kommentar
På 16.10.2023 den 16.39, GromX skrev:

Holder meg unna damer som har tilleggspris for alt. Jeg vet at det er en transaksjon, men det blir for mye fokus på det når prissettingen blir slik.

det har jeg også sett som en variant av å øke prisen: at noen ikke lenger inkluderer f.eks owo, men skal ha et halvt tusen extra for det nå.  I alle fall fra nye...som kanskje ikke alltid tenker like mye med det øverste hodet når en først står der med jenta.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...