Gå til innhold

Thaimassasje i Gjøvik, Lillehammer, Ringsaker og Hamar


Ladmieht

Anbefalte innlegg

Her er enda en tråd om massasjetilbud. Hvis noen i det hele tatt bryr seg, da. Jeg er ikke sikker på om vi har noen her som faktisk vil dele nyttige erfaringer eller anbefalinger om massasjesteder. Men hvem vet, kanskje det er noen som vil kaste bort tiden sin? Hvis du, mot all formodning, har noe å bidra med når det gjelder massasjer, så er du velkommen til å gjøre det. No pressure, altså.

Jeg har hørt rykter om at Lanna og Kunthaimassasje er de beste alternativene. Personlig har jeg ikke erfaring fra disse, men for all del, hvis du har vært der, del dine erfaringer.

Relax Hamar var ikke så mye å skryte av da jeg var der. Mye stryking av olje med fokus på baken, noe overprisede ekstratilbud. Snyter på tid.

Dee massasje i Brumunddal gir bedre massasje, legger litt vekt og presser på trykkpunkter på kroppen. Rimelig. Snyter litt på tid, men ikke i altfor stor grad.

Usikker på om thaimassasjen i Skjellerudvegen i Lillehammer fortsatt eksisterer, men de hadde både flinke og entusiastiske massører. Noe høy pris, men det var det verdt.

Lenke til kommentar
11 timer siden, deereboy4230 skrev:

Noen steder som gjør ekstra da? Noen i Gjøvik området??

Jeg er ikke kjent med tilbudene i Gjøvik, så noen må fortelle om sine erfaringer i det området.

Alle jeg har nevnt tilbyr ekstra. Relax tilbyr både b2b og hj, Dee tilbyr kun hj.

Etter hva jeg har fått med meg kan det være mulighet for fp hos stamkunder på kunthai.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Prøvde Gjøvik Thai Massage i går, kan bekrefte at hun tilbyr HJ. Stiv pris (1000 kr ekstra). Tilbydde også b2b men skulle ha 5000 for det 😂

jeg gikk for HJ, og hun var veldig god på det. Massasjen kostet 800 for 1 time, og den var helt grei.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 14.10.2023 den 18.05, Mi.Go skrev:

Prøvde Gjøvik Thai Massage i går, kan bekrefte at hun tilbyr HJ. Stiv pris (1000 kr ekstra). Tilbydde også b2b men skulle ha 5000 for det 😂

jeg gikk for HJ, og hun var veldig god på det. Massasjen kostet 800 for 1 time, og den var helt grei.

Ja hun er veldig god på hj☺️Helt rå på det

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...