Gå til innhold

Beste og verste opplevelse i løpet av 3 timer!


Idaws

Anbefalte innlegg

Moldova. 

Sendte melding til ei nykommer på kontaktsiden jeg bruker. Hun ba om standard priser, og insisterte på at alt skulle skje med kondom. Som er helt greit for meg. 
Men måten hun svarte på gav meg litt dårlige vibber. Hun ville ikke si hvor gammel hun var, og hun ville ikke svare på spørsmål om konkrete tjenester. 
Men bildene hun sendte virket troverdige, og jeg kunne tydelig se byen i bakgrunnen. Så jeg regnet med at hun var ekte. 
Da vi avtalte tidspunkt ringte hun meg på video. Hun hadde på seg gjennomsiktig, sexy undertøy, og var ikke redd for å vise seg fram. Hun spurte hvor lenge jeg hadde tenkt å besøke henne. Hun hadde opprinnelig gitt meg to priser. En for 30 minutter og en for 60 minutter. Vanligvis tar jeg 60 minutter, men siden jeg ikke stolte 100% på henne gikk jeg for 30 minutter. 
Jeg fikk også beskjed om å kjøpe med kondomer! Noe som faktisk ikke er så uvanlig her nede. Det har skjedd meg 3-4 ganger. 
Hun ringte til meg flere ganger mens jeg var på vei å lurte på om jeg var langt unna. Hun framsto som sexy, hyggelig og flørtet når vi snakket. 
Kom til leiligheten og hun møtte meg i samme sexy undertøy. 
Når vi kom inn på soverommet sprayet hun litt godlukt på senga. Alt virket rent og pent. 

Hun kledde av seg å ba meg legge meg på senga. Hun dro på kondom å begynte å suge. Helt greit BJ, men hun virket veldig uinteressert. Jeg begynte å ta litt på henne, men det var fy-fy. Da begynte jeg å miste interessen. Etter en stund spurte hun om jeg ville pule. Det sa jeg var greit. Men hun forsvant ut av rommet. Og jeg hørte at hun snakket med en fyr på kjøkkent! Jeg er ikke særlig bekymret av meg, og jeg har full kontroll på hvordan man skal sette en person ut av spill hvis det blir noe kødd. Er tross alt vokst opp i Loddejord! Så jeg brydde meg ikke noe særlig, Det er også vanlig at mange av disse jentene har kjærester. Men de er som oftest ikke hjemme når du kommer på besøk. Eller de venter utenfor. Men hun kom tilbake å stilte seg i doggy. Men jeg hadde mer eller mindre mistet interessen, fordi hele opplegget ble mere og mere suspekt. Etter 6-7 minutter med knulling ba jeg henne snu seg rundt. Noe hun gjorde, men hun tok samtidig opp telefonen sin, som sto på høykant på nattbordet å begynte å se på den! Jeg ble overbevist om at hun hadde filmet oss! Hun tok med seg telefonen og forsvant ut på kjøkkent! 2 minutter senere kom hun tilbake å sa at vi var ferdige! Jeg gadd ikke å krangle. Dessuten hadde jeg bare betalt henne 150kr. Men var litt skuffet over manglende orgasme. Jeg ba henne ryke å reise å gav klar beskjed om at hvis hun fant på noe kødd, så ville jeg komme tilbake med et balltre. Jeg dreit en lang faen filmen som hun eventuelt hadde. Men sa at hvis hun hadde filmet, så ville jeg også ha den. Da så hun veldig rart på meg! 
Så hele opplegget var merkelig. Hun virket totalt uinteressert. Og hvis hun filmet, hvorfor gjorde hun det? Hun vet ikke hvem jeg er. Jeg bruker et lokalt nummer som ikke kan spores på navnet mitt. Jeg kommuniserer på Telegram. Så hun har null muligheter til å finne ut hvem jeg er. Jeg tenkte kanskje at typen hennes tvang henne. Eller at det var en slags fetisj der han likte å se folk pule damen hans for penger! Men jeg tviler også litt på at det var tvang. Damen hadde erfaring. Hun visste hva hun drev med. Det var sexy undertøy. Det var godlukt på rommet. Og hun hadde alt det vanlig utstyret. Våtservietter osv. 

Så jeg gikk ut å satte meg på en benk utenfor blokken for å følge med litt. Men det skjedde lite. Etter 45 minutter fikk jeg melding fra ei jeg hadde sendt melding til dagen før. Og hun var rett på sak. Sendte bilde uten at jeg spurte. Fikk full meny uten at jeg spurte. 400kr for en time. BJ uten, kan komme i munnen. Puling med. Ingen anal. Satte meg i bilen å reiste. Hun møtte meg i døra iført veldig tettsittende klær. 22 år gammel. Pent sminket. 155cm. Veldig slank. Små perky pupper som var helt nydelige å se på. Og en stram liten rumpe. Og hun var veldig hyggelig. 
Jeg fikk kose litt med pupper å kle av henne. La meg ned på senga og hun gav meg den nest beste BJ jeg har fått. Hun var interessert å spurte meg stadig om jeg likte det. Hun varierte mye og hadde full kontroll på hvor hardt hun suge på ballene. Og når jeg svarte bekreftende smilte hun bredt til meg. Jeg tømte meg i munnen og hun svelget alt. I runde to ble det suging igjen før jeg slikket henne å fingret henne. Hun var skikkelig trang. Hun laget godlyder å vred på seg. Sannsynligvis skuespill, men det driter jeg i så lenge de er flinke skuespillere. Jeg har ingen illusjoner om at jeg guds gave til sexarbeidere som puler 7-8 menn hver dag. ;) 
Så ble det knulling i forskjellige posisjoner til jeg kom igjen. Helt klart en av mine beste opplevelser med kjøpedame. Og gjett om jeg skal tilbake.

Og hvis du ser en film i et dårlig opplyst rom der en mann med nordisk utseende som er litt grå i håret pule ei uinteressert fyldig og svarthåret dame i doggy, så send meg lenken. ;) 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...