Gå til innhold

Lorelay med så mange anmeldelser

kfox

Anbefalte innlegg

• 8 months later...

Hvordan er prisnivået hos Lorelay? 
Må si det er mildt irriterende med gper som ikke lister pris. Hun svarer ikke på pris på melding heller; må ringe. 
(send gjerne PM om priser er å regne som statshemmeligheter) 😄

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Overpriset og lite ansiktspen. Kroppen er smak og behag, puppene er boltra på og altfor harde. Ingenting ved treffet var spesielt, tar vel 2-4k per time avhengig av tjenester og om du besøker henne ofte. Folk på RE er ofte mennesker som tror eskorten liker dem om de skriver positivt. Eller så har dem lave standarder til treff. Er kun enkelte anmeldere jeg stoler på der. 

Lenke til kommentar

Tror hun tok 2500 pr time for standard GFE for et par år siden, hun tar sikkert mer nå med svak krone og gode anmeldelser. Syntes utseende var ok, men hun leverte ikke særlig troverdig GFE, så ingen anbefaling fra meg. Men møtet var proft og trygt, så advarer heller ikke. Mange er tydeligvis fornøyde.

Lenke til kommentar

Det er vel noe sånt som 3 år siden sist jeg traff Lorelay, men jeg syntes hun var helt fantastisk. Skjønner ikke de som sier at hun ikke er ansiktspen, for da jeg traff henne var hun kjempefin. Jeg er egentlig ganske kresen på det, så synes det er rart at hun ikke har falt i smak hos noen.

Kroppen er nøyaktig som på bildene – helt perfekt. Mht pupper er det ikke av betydning for meg om de er ekte eller ikke. Det viktigste er at de er fine å se på og digge å ta på. Og det synes jeg Lorelay sine pupper er. 

GFE er ikke noe jeg er ute etter, så jeg kan ikke bedømme hvordan hun er på det. Men hun er veldig proff og har et behagelig vesen. 

Da jeg traff henne var det 2000 pr time og 500 ekstra for OWO. BJen var veldig bra.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å få kontakt med henne, men da ville hun vite hva jeg ønsket før hun kunne gi meg pris... Alt var "skreddersugd" og måtte vurderes. Da ga jeg f ihvertfall.

Lenke til kommentar