Gå til innhold

Jenter pass på !!


Gjest01

Anbefalte innlegg

Jeg vil advarer jenter i denne bransjen. 
jeg er selv en av dem men skriver som gjest fordi vil være anonym. 
 

jeg pleier alltid å sjekke kundene først opp. Med tlf nr, facebook etc. og er jeg i tvil ber jeg om depositum på forskudd. 
 

i går kveld fikk jeg en melding, tenkte jaja. En siste kunde før jeg legger meg. Var i samtale med min mor mens jeg avtalte på melding med ham og glemte meg å sjekke. 
 

Avtalte kl 22:30 med ham og han adressen og kode til dørløsen inn til blokka og leilighetsnr mitt. 
22:30 dukket han ikke opp, og blokkerte meg på whatsapp. 
gikk å la meg, og et par timer senere våknet jeg til noen prøvde å bryte seg inni leiligheten. 
og ingen kommer inn i blokka uten den koden!! 

 

heldigvis har jeg en tålig stor hund hjemme så når den våknet og klikka totalt hørte jeg de løp. Så ut av verandaen og det var to menn med sort hettegenser. 
 

politiet er informert. Dette var i oslo sentrum! 
 

VÆR FORSIKTIG DER UTE JENTER !!!

Lenke til kommentar

Ville tru det er noe du ikke gjør i det hele tatt, Virker litt til en drøm.

At man som du sier Amanda gir bort adr ja og gjerne da adr til naboen så du kan se dem fra der du egentlig bor og dem kontakten der når du er utenfor og sier du bor på andre siden etc, det er greit men koden inn til blokka.... nja det ville værtfall ikke jeg gjort. men det gikk da bra her som det skrives.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...