Gå til innhold

Sabaidee Kha


Ladmieht

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Møtte opp til avtalt tid, damen som møtte meg er nok hun på bildet, men noen år eldre, tipper rundt 40-45.

det gjorde forøvrig ingenting, hun var pen 😍

betalte 650 for 1 time. Ble sendt inn på et fint, rent, velduftende rom.

kjapp runde i dusjen og rett på magen på benken. Valgte myk massasje. 
veldig dyktig, god massasje med varm olje. Mye fokus på rompa og skrittet med tilhørende «skubbe» borti veslemann. Ekstremt pirrende!

etter en lang stund får jeg beskjed om å snu meg rundt, å da var tårnet reist for å si det sånn 😂 hun smiler å sier hei hei til lillemann, å spør om han også liker å bli massert 😂

han svarer selvsagt JA 😂, hun sier må vente litt så fortsatte hun å masserte ferdig resten av kroppen. På dette tidspunktet var jeg så kåt at jeg kan faktisk ikke huske å har vært det før. Når hun er ferdig med resten av kroppen (ja, da har hun brukt hele timen jeg betalte for), sier hun 500 ok? For massasje av lillemann. Jeg bekrefter og hun heller varm olje på han og begynner forsiktig, men deilig. Og når hun merker at jeg nesten er der tar hun pause og masserer rundt den. Jeg kunne eksplodert!

så spør hun om jeg vil ha b2b for 1500, jeg spør tilbake om det også involverer sex? Men hun svarer liksom ikke helt på det, å fortsetter å massere han. Etter en liten stund spør hun igjen, og jeg spør det samme tilbake. Syntes det virket som hun nikket ja, og jeg sa greit. Av med fillene sine og masserer lillemann med fittleppene, igjen jeg holder på å eksplodere!

jeg tar tak i rompa hennes og masserer klitt + rundt åpningen slik at hun blir god og våt. Får henne til å sette seg i 69 så jeg får sleiket fitta hennes. Den var nydelig og trang, smakte deilig. Jeg dyttet henne ned mot lillemann igjen og antydet til henne at nå må jeg knulle jeg liksom. Hun sa nei ikke knulle, så tredde hun rompa tilbake i ansiktet midt og runket meg og før jeg rakk å tenke tømte pungen seg helt, i en av de beste orgasmene jeg har hatt.

hun vasket vekk sølet og spurte om det var deilig. Jeg hoppet inn igjen i dusjen og når jeg kom ut igjen kom hun inn igjen på rommet med et glass med kaldt vann og 3 Twist 😂

 

må si jeg er veldig fornøyd med kvalitet og service, men var en stund frustrert over å ikke få knulle henne, fordi lysten var så stor, og 1500 for en b2b syntes jeg i utgangspunktet er for dyrt, og bare pirrende når du alikevell ikke får lov å putte den i henne.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...