Gå til innhold

Secret Island of Tantra / andre studioer

KnightRider

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Angel - eventuelt andre massøser som annonserer under Secret Island of Tantra?

Hvilke studioer/massøser er blant dine personlige favoritter i Oslo?

+ Secret Island of tantra

+ Angels (massage)

+ Femme Fatale

+ Natural freedom

Kjenner du til andre studioer i Stor- Oslo?

Fortell gjerne om både det som er bra og mindre bra.

Er det mulig å få ekstra utover menyen? Som f.eks. kyss / slikking++ ?

• Like 1
Lenke til kommentar

Beklager, men jeg finner ikke noe informasjon om "Secret Island of Tantra" og/eller massøsen Angel.

De andre studioene finner jeg noe informasjon om men kanskje det er noen som sitter med nye erfaringer som kan deles. Det er en del utskifting av jenter...

Lenke til kommentar

Prinsippet er nok det samme. Tilbudene er like, og så er det individuelt hvem man foretrekker. Akkurat denne nykommeren kjenner jeg ikke, men det er nok en kopi. Det ville overraske meg veldig om de tilbød noe mer enn pene lokaler, fresh og representativ jente, en behagelig og sexy massasje med B2B og ellers kun håndarbeid. Er kjemien god, er jo dét gjerne helt fint.

Lenke til kommentar