KnightRider Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Er det noen som har erfaringer med Angel - eventuelt andre massøser som annonserer under Secret Island of Tantra? Hvilke studioer/massøser er blant dine personlige favoritter i Oslo? + Secret Island of tantra + Angels (massage) + Femme Fatale + Natural freedom Kjenner du til andre studioer i Stor- Oslo? Fortell gjerne om både det som er bra og mindre bra. Er det mulig å få ekstra utover menyen? Som f.eks. kyss / slikking++ ? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Gjør noen søk på forumet. Det står masse om dette. Siter Lenke til kommentar
KnightRider Skrevet September 4, 2023 Forfatter Share Skrevet September 4, 2023 Beklager, men jeg finner ikke noe informasjon om "Secret Island of Tantra" og/eller massøsen Angel. De andre studioene finner jeg noe informasjon om men kanskje det er noen som sitter med nye erfaringer som kan deles. Det er en del utskifting av jenter... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 5, 2023 Share Skrevet September 5, 2023 Prinsippet er nok det samme. Tilbudene er like, og så er det individuelt hvem man foretrekker. Akkurat denne nykommeren kjenner jeg ikke, men det er nok en kopi. Det ville overraske meg veldig om de tilbød noe mer enn pene lokaler, fresh og representativ jente, en behagelig og sexy massasje med B2B og ellers kun håndarbeid. Er kjemien god, er jo dét gjerne helt fint. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg