Gå til innhold

Færre rimelige damer - aksjoner?

Arnesko

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at det er færre en før!jeg tror mangel på leiligheter er greia her.oslo kommune sliter med å få bosatt alle kvoteflyktningene fra eu samt de fra ukraina å så studentene i tilegg.så er det jo risikoen for å bli siktet for hallikvirksomhet om man leier ut til prostituerte 

• Like 1
Lenke til kommentar

Du er nok inne på noe der. Ser at mye av det bra damene ofte er i Stavanger i stede. Fikk tatt en tur over fjellet i vår, med besøk hos ei som vanligvis er i Oslo, hun sa at det nesten var helt håpløst og finne egnede steder i Oslo.

I tillegg hjelper ikke kronekursen spesielt til for arbeidsinnvandring om dagen, hverken i denne bransjen eller andre. De polske er nok ikke så ivrig på å komme til Norge lenger, siden den norske krona er så svak at de ikke får vekslet den inn i egen valuta.

De ukrainske får sannsynligvis nok gratis penger av staten så de fleste gidder nok ikke å jobbe som eskorter.

Når i tillegg kundegrunnlaget blir redusert fordi «folk flest» har mindre og rutte, sier det seg selv at markedet blir ræva.

Endret av gdawg1234567
  • Like 1
Lenke til kommentar

Tenker det er flere faktorer som påvirker dette. Mange sesongarbeidere som er her typ mai - august er reist hjem igjen, tilgang på leiligheter, norsk kronekurs og prisnivå. Politiaksjoner betviler jeg sterkt for det ville blitt blåst opp i media. I dagens samfunn blir det et definisjonsspørsmål hva som er billig også

• Like 2
Lenke til kommentar

"I dagens samfunn blir det et definisjonsspørsmål hva som er billig også"

Når en gjennomsnittsfamilie har 160 000 mindre i året å rutte med en tidligere, er 3000kr mye dyrere en det som kostet 1500kr før. Ikke aktuelt. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Samme situasjon som OP, men har da tatt en mye lengre pause. Er ute etter flotte, slanke og strammer jenter som utfører CIM/Swallow, men ser at det er få jenter som ligner på mitt ideal. Stortsett latinske damer som har fine ansikt men helt vanvittige proporsjonaler, som er en turnoff for meg, eller asiatiske damer som typisk lyver om alderen/utsende.

Er det noe håp i fremtiden, eller bør jeg vurdere tyskland/london/polen turer fra nå av?

Lenke til kommentar