Arnesko Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Etter å ha hatt en pause i sommer ser jeg nå at mange av de rimelige ikke er tilgjengelige lenger. Henger det sammen med at Onkel har vært mer aktiv i det siste? 2 Siter Lenke til kommentar
Asterix Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 Har lagt merke til at det er færre en før!jeg tror mangel på leiligheter er greia her.oslo kommune sliter med å få bosatt alle kvoteflyktningene fra eu samt de fra ukraina å så studentene i tilegg.så er det jo risikoen for å bli siktet for hallikvirksomhet om man leier ut til prostituerte 1 Siter Lenke til kommentar
gdawg1234567 Skrevet August 23, 2023 Share Skrevet August 23, 2023 (endret) Du er nok inne på noe der. Ser at mye av det bra damene ofte er i Stavanger i stede. Fikk tatt en tur over fjellet i vår, med besøk hos ei som vanligvis er i Oslo, hun sa at det nesten var helt håpløst og finne egnede steder i Oslo. I tillegg hjelper ikke kronekursen spesielt til for arbeidsinnvandring om dagen, hverken i denne bransjen eller andre. De polske er nok ikke så ivrig på å komme til Norge lenger, siden den norske krona er så svak at de ikke får vekslet den inn i egen valuta. De ukrainske får sannsynligvis nok gratis penger av staten så de fleste gidder nok ikke å jobbe som eskorter. Når i tillegg kundegrunnlaget blir redusert fordi «folk flest» har mindre og rutte, sier det seg selv at markedet blir ræva. Endret August 23, 2023 av gdawg1234567 1 Siter Lenke til kommentar
Asterix Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 Er flere land som ikke vil veksle norske kroner nå.den svinger så mye at det blir sett på som risiko sport.sexarbeidere vil helst ha betalt i euro nå om dagen😀 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 Tenker det er flere faktorer som påvirker dette. Mange sesongarbeidere som er her typ mai - august er reist hjem igjen, tilgang på leiligheter, norsk kronekurs og prisnivå. Politiaksjoner betviler jeg sterkt for det ville blitt blåst opp i media. I dagens samfunn blir det et definisjonsspørsmål hva som er billig også 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 (endret) . Endret August 24, 2023 av shawty lo Siter Lenke til kommentar
Minuss Skrevet August 24, 2023 Share Skrevet August 24, 2023 "I dagens samfunn blir det et definisjonsspørsmål hva som er billig også" Når en gjennomsnittsfamilie har 160 000 mindre i året å rutte med en tidligere, er 3000kr mye dyrere en det som kostet 1500kr før. Ikke aktuelt. 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet August 26, 2023 Share Skrevet August 26, 2023 Mest sannsynlig så oppsøker ikke en gjennomsnittsfamilie prostituerte 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 2, 2023 Share Skrevet September 2, 2023 Samme situasjon som OP, men har da tatt en mye lengre pause. Er ute etter flotte, slanke og strammer jenter som utfører CIM/Swallow, men ser at det er få jenter som ligner på mitt ideal. Stortsett latinske damer som har fine ansikt men helt vanvittige proporsjonaler, som er en turnoff for meg, eller asiatiske damer som typisk lyver om alderen/utsende. Er det noe håp i fremtiden, eller bør jeg vurdere tyskland/london/polen turer fra nå av? Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet September 2, 2023 Share Skrevet September 2, 2023 colombiansk jentene ser digg ut men plustelig så er ikke owo+cim+kyssing tilgjengelig når du kommer dit. tror de opererer med byrå som østeuropeiske. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg