Skrevet Januar 17, 2025 1 år Noen som har møtt Sweet-Heart? Gitt at jeg vil gi det hun ber om, er hun en god opplevelse?
Skrevet Februar 2, 2025 1 år På 31.12.2024 den 16.36, erik01 skrev: Absolutt! Har avtale om nytt møte over nyttår😎 Med You will know i am worth it?
Skrevet Februar 2, 2025 1 år Er det noen har info om disse? Prisnivå, service, seriøsitet. YOUWILLKNOWIAMWORTHIT CUDDLEBUDDY LISHBT LUNA BELLE THEABABE40 På forhånd takk 🥳
Skrevet Februar 3, 2025 1 år På hvilken måte useriøst? De stiller ikke opp eller de svindler og driver med utpressing? Erfaringer? Endret Februar 3, 2025 1 år av Scheidegg
Skrevet Februar 3, 2025 1 år 90 % useriøse? Seriøst?? Det er 100% useriøst! Om målet er å få seg et nummer er SD bare tull. Du bruker uendelig mye tid på å komme i kontakt med det som kanskje er ei dame, så blir du presentert for en sum som er ren fantasi. SD er vel greit nok til tidsfordriv og drømmer. Er målet å finne ei som faktisk er interessert i å gi deg det du ønsker, er RE det beste alternativet.
Skrevet Februar 4, 2025 1 år Luremus, vil bare selg e bilder eller melke en for mest mulig $$ uten å yte en jævla drit tilbake. Eller rett og slett helt syke priser 5-10k
Skrevet Februar 8, 2025 1 år På 2.2.2025 den 18.41, Scheidegg skrev: Er det noen har info om disse? Prisnivå, service, seriøsitet. YOUWILLKNOWIAMWORTHIT CUDDLEBUDDY LISHBT LUNA BELLE THEABABE40 På forhånd takk 🥳 «Bomper» denne 😛
Skrevet Februar 17, 2025 1 år Noen som har formeninger om disse? YOUWILLKNOWIAMWORTHIT LISHBT JÆRENLUCKY
Skrevet Februar 17, 2025 1 år 6 timer siden, Scheidegg skrev: Noen som har formeninger om disse? YOUWILLKNOWIAMWORTHIT LISHBT JÆRENLUCKY Jærenlucky er litt mer fyldig enn hun gir seg ut for på SD. Men helt ok ellers hvis du ikke bryr deg mye om det.
Skrevet Februar 17, 2025 1 år 3 timer siden, Allwaysthere skrev: Jærenlucky er litt mer fyldig enn hun gir seg ut for på SD. Men helt ok ellers hvis du ikke bryr deg mye om det. Direkte feit vil eg sei🙈
Skrevet Februar 20, 2025 1 år Er det GFE og BB som gjelder med disse damene? Hva skal det utveksles av gaver? På 17.2.2025 den 15.28, Allwaysthere skrev: Jærenlucky er litt mer fyldig enn hun gir seg ut for på SD. Men helt ok ellers hvis du ikke bryr deg mye om det.
Skrevet Februar 20, 2025 1 år Tipper du får BB FP for 2k De vil sikkert ha mer, men de er sugne på cash for å betale ned kredittkort etter jula tenker jeg 😅
Skrevet Oktober 5, 2025 Okt 5 På 2.2.2025 den 18.41, Scheidegg skrev: Er det noen har info om disse? Prisnivå, service, seriøsitet. YOUWILLKNOWIAMWORTHIT CUDDLEBUDDY LISHBT LUNA BELLE THEABABE40 På forhånd takk 🥳 En kompis har besøkt Cuddlebuddy, og sa hun er ei småkåt bi/lesbisk dame. Fyldig, hyggelig, søt for noen. Liker sex Han var gansk usikker på om det ble flere møter.
Skrevet Oktober 6, 2025 Okt 6 Syntes det er for mange falske profiler der. Sletta brukeren min da jeg ikke traff noen stayere etter et par møter.
Skrevet Oktober 13, 2025 Okt 13 Lite nå for tida. Traff et par i fjor som ikke er der lenger, men nå er det bare engelske skrivende profiler og de er bare ute etter bildesalg eller lureri