Gå til innhold

SD babes, Stavanger.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kan bekrefte at det faktisk stemmer nokså bra. 

2 timer siden, Offshoremann skrev:

Har ikke møtt henne, men har sett bilder av henne på insta, og tror ikke høyde/vekt forholdet hun skriver på SD stemmer helt. Men virker hyggelig. Jeg skulle treffe henne en gang, men hun er i perioder helt borte fra å sjekke både snap og sd, så vanskelig å få avtalt og bekreftet. 

 

Lenke til kommentar

Hadde kontakt med Barbie milf, heilt ok men så vart ho plutselig borte. Blokkert meg eller bare slette profilen sin. Kansje noen som vet?

Lenke til kommentar

Kjenner til, se innlegget over

Veldig useriøs dame som visstnok er i forhold eller gift. Utrolig høy på seg selv og helt håpløs useriøs. Sier som jeg sa tidligere, styr unna karær!

Lenke til kommentar

Hu har nok blokka deg, til meg sa hun "at 3k kun var det øst-europeiske eller mørkhudede tok og at hu skulle ha mye mer enn dette". Jeg satte na litt på plass, før jeg blokket henne herifra til helvette :P 

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Por mi skrev:

Hu har nok blokka deg, til meg sa hun "at 3k kun var det øst-europeiske eller mørkhudede tok og at hu skulle ha mye mer enn dette". Jeg satte na litt på plass, før jeg blokket henne herifra til helvette :P 

Stod på profilen at hu ikke tok treff. 

Lenke til kommentar

Fant ut at Barbiegirl bruker bilder fra andre enn seg selv. Ett av bildene i privat album har hun stjålet fra en ins profil....

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke vanskelig å finne selskap for en liten kveld for rundt 4K der inne, selv noen kroner lavere. Men lurer på en sak. Det er noen som vil treffes en gang først, uten å gå hele veien. Skjønner godt hvorfor de vil det, men hva i all verden skal en finne på da når en egentlig bare vil gjemme seg bort i frykt for at noen som kjenner kona ser deg sammen med en flott ung kvinne.

Lenke til kommentar
9 timer siden, Offshoremann skrev:

Er egentlig ikke vanskelig å finne selskap for en liten kveld for rundt 4K der inne, selv noen kroner lavere. Men lurer på en sak. Det er noen som vil treffes en gang først, uten å gå hele veien. Skjønner godt hvorfor de vil det, men hva i all verden skal en finne på da når en egentlig bare vil gjemme seg bort i frykt for at noen som kjenner kona ser deg sammen med en flott ung kvinne.

Prøv med en biltur. Noen blir med på det, selv om det nok er scary for mange. 

"Tilfeldig" møte på en pub eller utested funker også. Om du treffer noen kjente da så var hun jenta "bare tilfeldig"

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...