Gå til innhold

Sara på Backpage


Gjest

Anbefalte innlegg

Sorry, jeg kjenner ikke Sara, men Backpage *henter* annonsene sine fra andre sider og er alldeles ikke oppdaterte. Annonsen det refereres til har ett mobilnummer med ett siffer for mye.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt lagt til backpage ved flere anledninger og det har kommet masse mailer fra de a la 'velkommen til backpage, klikk her for å redigere annonsen'. Drittside hvis du spør meg - og noe sier meg at de fleste der ikke akkurat annonserer frivillig. Styr unna!

Lenke til kommentar
Jeg har blitt lagt til backpage ved flere anledninger og det har kommet masse mailer fra de a la 'velkommen til backpage, klikk her for å redigere annonsen'. Drittside hvis du spør meg - og noe sier meg at de fleste der ikke akkurat annonserer frivillig. Styr unna!

... og i følge noen "annonsører" så får du ikke slettet annonsen ?

Lenke til kommentar
Det viste seg at Sara ville ha en voucher fra 7-eleven, så da var det plutselig ikke så interessant lenger, for min del i hvert fall. Da er det bare svindel og bullshit :?

På forskudd å da eller?

Lenke til kommentar

Ja, selvsagt. Det vanlige trikset med å oppgi de siste sifrene på voucheren på e-post på forhånd. På den måten kan man cashe inn vouchere. De første sifrene er faste siffre for utsalgsstedet, så de trenger svindleren ikke.

Var litt "overrasket" over at det var svindel, for jeg googlet bildene, og de dukket ikke opp fra andre nettsteder. Så de vet vel hva som funker.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Våger en påstand å sier at 99% på Backpage er bullshit.

Jeg har testet ut Backpage i Las Vegas, London, Edinburgh, Berlin og Warsava

Vedkommende som møter har så langt ikke vært damen i annonsen.

Som hun ene sa: You ordered a blond, i am blond so whats the problem...?

Godt mulig jeg har godt glipp av en flott "hyrdestund", men når de bruker fake annonse = Good by

Og jeg har spurt spesifikt om det er damen på bilde, noe de bekrefter... Jøgn og bedrag

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...