Gå til innhold

Eldre damer


knerten

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, johnlogan skrev:

Haha :-D Jeg har faktisk fått bra service hos Marian og sex uten kondom fikk meg tilbake noen runder! Pre covid. Hun åpner opp når du er fast kunde. Sliten kåk. 

@johnlogan du er den fremste eksponenten for det du kaller musesprut.  Jeg er langt mer tilbakeholden, men leser hva du skriver.  Hva er det meste du har bladd opp i Norge på første treff for å få oppfylt ønsket ditt?

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

@johnlogan du er den fremste eksponenten for det du kaller musesprut.  Jeg er langt mer tilbakeholden, men leser hva du skriver.  Hva er det meste du har bladd opp i Norge på første treff for å få oppfylt ønsket ditt?

Det meste er vel 7K , men jeg ligger på 2000-3000 per runde for dyp musesprut. Akkurat nå har jeg en til kun 500.- Den er veldig bra. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, johnlogan skrev:

Haha :-D Jeg har faktisk fått bra service hos Marian og sex uten kondom fikk meg tilbake noen runder! Pre covid. Hun åpner opp når du er fast kunde. Sliten kåk. 

Ja kåken er sliten og greia var dårlig syntes jeg. Prøvde å få en owo men gikk ikke og jeg nekter å være fast kunde der :-)

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, thorm skrev:

Ja kåken er sliten og greia var dårlig syntes jeg. Prøvde å få en owo men gikk ikke og jeg nekter å være fast kunde der :-)

Det er helt fair, jeg hadde kun 4 runder selv. Dette var under lockdown og lite høne tilgjengelig. Jeg har ikke vært tilbake siden.  

Prisen var 1600/1 time uten kondom! Første besøk var med gummi. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, johnlogan skrev:

Nei, annonsen er ikke fake. Høyblokk ved Østensjø, hun er fra Bulgaria og snakker norsk. OP spør om eldre damer, OP får eldre damer.

redigerte i etterid, møtt hun selv ved bøler. Dårlig treff, ingen gfe og tok lite initativ

Lenke til kommentar
4 timer siden, Apeesel skrev:

redigerte i etterid, møtt hun selv ved bøler. Dårlig treff, ingen gfe og tok lite initativ

Da er vi enige. Traff henne der selv og hele greia var elendig- Tror faktisk jeg er glad for å slippe å putte noe inn i henne uten gummi :-)

  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 25.3.2024 den 8.34, thorm skrev:

Helt OK massasje og tilbud om ekstra. Tilbudet var HJ, men behovet var FP. Endte opp med at hun kneppet opp bukse og bluse for en overaskende BB. Fikk klar beskjed om  slippe satsen i friluft. Hun sa at hun ikke hadde hatt sex på lang, lang tid 😏 1500 på toppen av massasjen. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Marian på Bøler var ingen stor opplevelse for meg heller.

Hun var en del eldre enn det jeg så for meg på tidspunktet vi møttes, og det var ca 7 år siden 😆 Hun var snill og gjorde det hun skulle, men ikke veldig tiltrekkende. Jeg var kåt og hadde ikke tid til å finne noe nytt, så endte opp med å knulle henne. 

Jeg ble med henne inn og hun sugde meg litt med kondom før jeg tok henne i misjonæren i senga. 
Avsluttet med å ta henne bakfra stående på gulvet bak sengen hennes.

Husker utsikten var bra og kunne se Holmenkollen fra vinduet hennes mens jeg gjorde meg ferdig 👍🏻

Ble med den ene gangen da det ikke var veldig bra.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...