Gå til innhold

Ski


Mann72mod

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Nå syns jeg dere snakker stygt om Ski.  Det er jo flere steder her som tilbyr litt av hvert som kan glede en herre.  I Nordbyveien 17 er du sikret FP om du ønsker det.  Hva du skal betale er mer opp til hvor flink du er til å prute.  En annen sak er at det er stadige utskiftninger av massører på flere steder.  Har du tid og penger så gå innom flere steder og prøv deg fram............ Syns du ikke damen ser tilfredsstillende ut går du til neste sted.

Lenke til kommentar
På 12.12.2023 den 18.54, Tototre skrev:

Nå syns jeg dere snakker stygt om Ski.  Det er jo flere steder her som tilbyr litt av hvert som kan glede en herre.  I Nordbyveien 17 er du sikret FP om du ønsker det.  Hva du skal betale er mer opp til hvor flink du er til å prute.  En annen sak er at det er stadige utskiftninger av massører på flere steder.  Har du tid og penger så gå innom flere steder og prøv deg fram............ Syns du ikke damen ser tilfredsstillende ut går du til neste sted.

Ski er på en måte kortreist og det er jo in for tiden. Så alle gode forslag i området mottas med takk. 

Lenke til kommentar

Ski, Oppegård, Ås og omegn var frem til 2018 ish bra områder for å oppnå full pakke. Super service og det var mange bra skulte steder som ikke annonserte. Jeg har sprutet inni thai høner i sokkel leiligheter, i fest lokaler til massasje steder. Dessverre kom arbeidstilsynet sammen med politi og satt en stoppe for det. Mange ble deportert, steder stengt og noen anmeldt. Utleiere terminerte kontrakter og det produktet vi har i dag er ikke særlig bra.

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...