Gå til innhold

Kinesiske damer

Backsplitter

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Mekkern skrev:

Da har du vært heldig og møtt bare bra kina damer. Jeg har møtt flere dårlige og middelmådige, derfor jeg ga dem opp. Det kommer an på hvor man legger lista. Mulig jeg har lagt den lista noe høyere i forhold til andre. Men derfor er det ekstra givende når man treffer 100 prosent blink med kina dame. Og det har jeg fortalt om bakover i tråden her. Det er viktig å gi både ris og ros. Hvis ikke så blir det ikke troverdig. 

Den verste kinesiske jenta jeg har møtt var ikke stygg (en 5 på skalaen min), men litt uentusiastisk. Jeg ville definitivt rapportert en dårlig en her nå (eller på RE, eller begge deler), men dette var før jeg begynte å legge ut her.

Jeg har hatt mye verre opplevelser med ikke-kinesiske jenter enn selv den verste kinesiske jenta (som utdypet i TRAGEDIE!-tråden min).

Men selvfølgelig er lister, rangeringer og til og med anmeldelser helt subjektive.

Endret av Natt
  • Like 1
4 minutter siden, LonasGahr6tøre skrev:

Hun har fått noen veldig gode anmeldelser (hvis det fortsatt er henne bak bildet), og hun har vært høyt på radaren min!

Lykke til, og gi gjerne tilbakemelding. Jeg håper du får en fin tid! 🤞👍

Endret av Natt
  • Like 3
  • Thanks 1
5 timer siden, Mekkern skrev:

Da har du vært heldig og møtt bare bra kina damer. Jeg har møtt flere dårlige og middelmådige, derfor jeg ga dem opp. Det kommer an på hvor man legger lista. Mulig jeg har lagt den lista noe høyere i forhold til andre. Men derfor er det ekstra givende når man treffer 100 prosent blink med kina dame. Og det har jeg fortalt om bakover i tråden her. Det er viktig å gi både ris og ros. Hvis ikke så blir det ikke troverdig. 

Bra det du sier. Jeg tror at jeg føler meg litt tiltrukket av de som er mindre pene og ikke så perfekte. Kanskje det er litt slik jeg føler meg selv. At hun da vil godta meg mer også.

Uansett så tar jeg gjerne ei som er 10/10. Men har flere ganger valgt hun som ikke er så drit-fin. Eller så er vel lista kommet veldig lavt med alderen. Gamlefar tar gjerne å spiser opp restene når alle er forsynt.

• Like 2
  • Haha 2
2 timer siden, Testdriver skrev:

Men har flere ganger valgt hun som ikke er så drit-fin.

Det kan jo også belønne seg, kanskje hun gjør bedre innsats. Spesielt hvis hun deler leilighet med noen som er finere og har mer trafikk.

Og man kan ikke vite om musa er bra ved å se på et bilde, den må prøves.

Endret av Tukleren
  • Like 2
  • Thanks 2
10 timer siden, Natt skrev:

Hun har fått noen veldig gode anmeldelser (hvis det fortsatt er henne bak bildet), og hun har vært høyt på radaren min!

Hun er en av få som har fått gjenbesøk av meg, Er penere enn hva bildene tilsier.

Jeg måtte snu flere ganger før, men det siste året har det vært mye god kvalitet. Det verste var for halvannet år siden hvor det var ei tykk, lav, og fæl dame med røyklukt, i døra, hvem betaler for sånt? Men det har de nå skjønt at vi ikke gjør.

• Like 3
12 timer siden, joymoy skrev:

Syns operatør nekter bilder mer og mer, camera broken, no video, no pciture see me real

liker det ikke 

boikotter alt sånt tull, skal se kjerringa jeg faktisk møter før jeg kaster bort noe som helst tid på å kjøre til byen, finne parkering, osv

• Like 1
  • Thanks 1
13 timer siden, Tukleren skrev:

Utrolig slappe de er med beskrivelser. Men nå vet vi at noen av dem er innom Belgia før de kommer hit, ikke bare Spania.

Nylig validerte bilder, ser veldig bra ut for alderen hvis 58 er korrekt.

Screenshot_2025-11-22-01-09-12-599.png.fd31e342c8c7d1b9fa6a8ade0808fa9e.png

men jeg er ikke 58 så denne fikk meg til å fnise (husk å få med dere dette hvis dere tar en tur)

Screenshot_2025-11-22-01-14-39-369.png.98d21a8d35dccb682af4b29c2ddd66f0.png

Hun første Kina jenta som jeg oppdaget som jobbet i Norge for noen år siden fant jeg bilder av på ei bordell side i fra Østerrike. Hun første jeg var hos snakket spansk. Hun pulte penger til leilighet i Hong Kong og hadde jobbet i Spania.

• Like 1
På 21.11.2025 den 12.35, LonasGahr6tøre skrev:

Jeg vil garantert besøke henne hvis hun besøker Drammen eller ett sted opp i elva for Drammen.

Dette er den typiske stygge andungen som er spennende og som viser seg å være fantastisk.

• Like 2
  • Thanks 1
På 22.11.2025 den 1.16, Tukleren skrev:

Utrolig slappe de er med beskrivelser. Men nå vet vi at noen av dem er innom Belgia før de kommer hit, ikke bare Spania.

Nylig validerte bilder, ser veldig bra ut for alderen hvis 58 er korrekt.

Screenshot_2025-11-22-01-09-12-599.png.fd31e342c8c7d1b9fa6a8ade0808fa9e.png

men jeg er ikke 58 så denne fikk meg til å fnise (husk å få med dere dette hvis dere tar en tur)

Screenshot_2025-11-22-01-14-39-369.png.98d21a8d35dccb682af4b29c2ddd66f0.png

Jeg var på konsert fredag og der kjører vokalisten " Good evening Copenhagen " - dette var på Soria Moria på Torsov. 

• Haha 2