Gå til innhold

Kinesiske damer

Backsplitter

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Kalen-71 skrev:

Haha, eg dauer  "spion telefon". Hun ble vel sendt ut til vesten undercover som "massøse".  Burde absolutt fått litt hjelp med disse RE-bildene sine. Det viktigste er jo å få kundene til å komme fram til døren sin. Ingen som tør å snu i døren tenker jeg.

Må ikke daue fra oss da Kalen.  Har snudd i døra flere ganger jeg, og det burde flere og kanskje du også bli flinkere til hvis du ikke tørr.

• Like 2
7 minutter siden, Mekkern skrev:

Må ikke daue fra oss da Kalen.  Har snudd i døra flere ganger jeg, og det burde flere og kanskje du også bli flinkere til hvis du ikke tørr.

Ja, godt poeng Mekkern. Faktisk var jeg usikker da jeg møtte min første eskorte om det var riktig dame da bildelikhet var dårlig. Men jeg brydde meg ikke da hun som møtte meg var smellvakker med en fantastisk kropp 😃Hun hadde lite fett på kroppen og det var som å ta på en toppidrettsutøver. Da snur man ikke i døra 🔥

• Like 3
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Ja, godt poeng Mekkern. Faktisk var jeg usikker da jeg møtte min første eskorte om det var riktig dame da bildelikhet var dårlig. Men jeg brydde meg ikke da hun som møtte meg var smellvakker med en fantastisk kropp 😃Hun hadde lite fett på kroppen og det var som å ta på en toppidrettsutøver. Da snur man ikke i døra 🔥

Da snur man ikke nei. Med mindre man har hektet seg fast og forelsket seg i utseende på profilen. Det jeg mener at møter man ett takras eller sure lukter eller andre røde flagg, da snur man i døra. Enkelt og greit.

• Like 3