Gå til innhold

Arya i Oslo, 26år


AryaFae

Anbefalte innlegg

Hei❤️ 

Jeg er en  etnisk Norsk jente på 26år, ble fortalt av en jeg traff gjennom sugardates at jeg lignet på Arya Fae😘

Hvis man ønsker treff med meg så må jeg vite litt om deg når du tar kontakt

Alder

Etnisitet

Gjerne bilde, mer sjanse få svar med bilde

Treffer ikke menn som er

overvektig

ikke etnisk norske kan vurdere om du er etnisk fra andre land i europa

over 60år

Kan bli med på trekant, blowjob, treff hos meg eller deg,men helst hotell og møtes på kaffe først.

info på mail

Tar kun 2-3 treff i uka og tid må bookes på forhånd

[email protected] 😘

 

 

 

xxx

iphone 2023-06-12 kl. 19.24.17.png

Endret av AryaFae
  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Sånn endte nå det. Er ikke rart man er jææævelig skeptisk til depositum. Brukte lang tid før jeg bestemte meg for fuck it , vi tar sjansen. 2K + Leiebil 1100 rett i søppla

Screenshot_20230728_210637_One UI Home.jpg

Lenke til kommentar
15 timer siden, Gjest123456789767667 skrev:

Sånn endte nå det. Er ikke rart man er jææævelig skeptisk til depositum. Brukte lang tid før jeg bestemte meg for fuck it , vi tar sjansen. 2K + Leiebil 1100 rett i søppla

Screenshot_20230728_210637_One UI Home.jpg

ja jeg har også vært i kontakt med "henne" og var nær ved å lage avtale, det var bare fordi tidspunktet ikke passet meg. jeg sendte mail til henne for bare en time siden og konfronterte henne med påstanden din, og fikk da samme mail som deg. da kan man jo begynne å lure på både det ene og andre.....

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...