Gå til innhold

Ekte nurumassasje

KnightRider

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forsøkt ekte nurumassasje - altså med nuru gele? Når jeg søker etter nuru på RE så får jeg mange treff. Av erfaring vet jeg at mange "kun" gir B2B med olje - noe som jeg litt erfaring med. Er det noen som kan anbefale nurumassasje i eller nær Oslo? Eller nuru bortkastet tid/penger i forhold til en god B2B med olje?

• Like 1
  • 4 weeks later...

Jeg har prøvd ekte nuru et par ganger i utlandet og kan egentlig ikke si at det er noe særlig bedre enn tradisjonell olje-B2B, ihvertfall ikke i erotisk forstand. Geleen er veldig kald og guffen så det skal noe ekstra til for å få den gode følelsen. Det er dog en helt annen opplevelse med at alt blir ekstremt glatt, se for deg noe på linje med gelebryting i et sånn basseng, men selv om det er gøy på en egen måte er hele greia egentlig noe klissete gris. Vil nok si at det er verdt å prøve for opplevelsen sin del, men ikke ha for høye forhåpninger om at det skal være himmelsk mye bedre enn oljemassage. Nuru er også noe gris å vaske bort, så du bør ha greit med tid til dusjing etterpå og en god såpe for hånden, helst også med litt hjelp som kan toppe opplevelsen :-)

• Like 1