Skrevet Juli 4, 2023 2 år Hei. Er det noen her inne som hadde vært interessert i en jente med pupper som produserer melk? For eksempel massasje, kose med pupper og litt til (ikke penetrering)? Vet ikke hvor jeg skal starte, men kanskje dette er en start? Jente i slutten av 20-årene, nysgjerrig på om dette kan være interessant for noen. 160 cm høy og slank/veltrent. Holder til i Vestfold.
Skrevet Juli 5, 2023 2 år Om du kommer til Oslo er jeg meget interessert ;). sett etter en jente med brystmelk lenge, vil smake :).
Skrevet Juli 5, 2023 2 år Hei, ja det er jeg klar for. Har sett etter jenter med melk. Har også lyst og prøve ei gravid ei.
Skrevet Juli 5, 2023 2 år Er også veldig interessert, spesielt hvis det er i Oslo. ta gjerne kontakt på pm
Skrevet August 21, 2023 2 år Yes, selvsagt er jeg interessert i det. Brystmelk er det beste som finnes i hele verden. Jeg kan fint reise til Vestfold. Send meg gjerne en PM
Skrevet Desember 27, 2023 2 år Var det noen som fikk kontakt med henne og fikk til treff? Jeg er nysgjerrig 😊