Gå til innhold

Erfaringer med Hottie 19teen


Mr. V

Anbefalte innlegg

jeg hadde ikke tatt sjansen, håper ikke du møter en gorilla som vil ikke forlate. ingen bildevalidering med lukket anmeldelser er stor nei for min del. lykke til.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg feiget ut og kansellerte, den meldingen svarte hun ikke på.  Men hun svarte kjapt på whatsapp i forkant og sa ja uten videre til å besøke meg på hotell i drammen så virket litt for letvint....

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hadde vært flott å ligge med ei 19-åring fra Skottland (digger "aksenten").
Men:
1) Ville ikke en person oppvokst med språket kanskje skrevet bedre engelsk enn i annonsen?
2) Vedkommende (19) er invitert til Norge for første gang av venner som hun camper hos. Vanligste her er vel å hygge seg med venner, ta en drink og se seg rundt?
    Neida, her har man plutselig bil og kjører rundt til 280 byer.
Med en Venn som henne trenger man ikke fiender.
 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Ja hadde ingen forventing om at hun var hverken 19 år eller fra skottland 😂 Men et håp om at bildene var ekte og at det var denne jenta som kom.

Men det løste seg bra for meg...i stedet for å sitte å vente sent en kveld på et hotell og ikke vite hva som kommer, så avtalte jeg heller et tidlig morgenmøte med MarciaHot og tok en kjapp kjøretur opptil oslo. Hun var skikkelig bra og nok den best jeg har møtt så langt. Lista er ikke så veldig lang da...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det med Skottland er selvfølgelig helt latterlig. Men du kan evt. bare si at du er litt skeptisk til bildene, at det er mange "scammere" der ute etc, og spørre om hun kan sende deg et par nye bilder her og nå. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...