Gå til innhold

Noen som har testet erika121999


tomjego

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Karsten skrev:

Lurer på hva som er så attraktivt med henne..

Hva er poenget med denne posten ? Trådstarter virker å like hennes profil og bilder.

Jeg har vært i kontakt med henne, men ikke fått til noe virker seriøs nok hadde tatt sjansen.

Lenke til kommentar
1 time siden, Arnesko skrev:

Grei tommelfingerregel: Anmeldelser stengt - skygg banen. 

Jeg er helt uenig, dvs. jeg mener man ikke kan konkludere på noen som helst måte ut ifra det.

Et glimrende sted kan ønske å unngå utleverende innlegg om servicenivået. Eller man vil skjerme seg fra tullinger som skriver kritiske innlegg som hevn fordi de oppførte seg dårlig og derfor ble avvist. 

Flere bra steder har avslått anmeldelser.

Lenke til kommentar
1 time siden, Pennen skrev:

Jeg er helt uenig, dvs. jeg mener man ikke kan konkludere på noen som helst måte ut ifra det.

Et glimrende sted kan ønske å unngå utleverende innlegg om servicenivået. Eller man vil skjerme seg fra tullinger som skriver kritiske innlegg som hevn fordi de oppførte seg dårlig og derfor ble avvist. 

Flere bra steder har avslått anmeldelser.

Enig med deg om det gjelder noen som lenge har vært i gamet og enten hatt anmeldelser tidligiere eller vært kommentert på et av forumene. Men varsellampene bør lyse når nye kommer inn med kommentarfeltet stengt. 

Lenke til kommentar
13 timer siden, Karsten skrev:

Lurer på hva som er så attraktivt med henne..

Vi har kanskje ikke de samme preferanser når det kommer til det motsatte kjønn 

3 timer siden, Arnesko skrev:

Grei tommelfingerregel: Anmeldelser stengt - skygg banen. 

Delvis enig med deg, men vi kan heldigvis sjekke "latest updates" hvor anmeldelser normalt sett blir deaktivert etter mottak av negativ omtale, jeg klarte ikke se i loggen her at det er mottatt anmeldelser, jeg startet tråden for å sjekke om noen hadde vært på visning😉

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Yes det har jag! Hu var flink, såg bra ut vist man like me veldigt små petite jenter. 
Hu gjorde en god jobb med munnen, ganska rakt på brud, tog den i røven men en del klaging. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...