Gå til innhold

Tatt ved kjøp av sex


m0pp

Anbefalte innlegg

Nei, men tips til deg og andre som er redd for å bli tatt. Når du går ut fra besøket, ikke gå rett ut. Gå gjerne opp i gangen eller vent litt. Lytt og hør etter om det står noen lengre nede i trappen og venter.
Slå av telefonen. Hvis du er mistenkt så ønsker de å sjekke telefonen din for å se om du har kommunisert med selgeren. Du er ikke dum, så du har selvsagt ikke brukt SMS eller ringt, men de kan prøve å ta seg inn på telefonen din for å sjekke whatsapp for eksempel. Slå av telefonen og ikke oppgi passord eller kode. De kan ta seg inn på en påslått litt eldre telefon, men de kommer seg ikke inn på en avslått nyere telefon. Da er også biometri avslått, og de kan ikke tvinge opp telefonen med fingeravtrykk osv.

Hvis du blir tatt, nekt. Ikke innrøm noe. Ikke vedta noe. Ikke gå i avhør. Ta kontakt med advokat og ta heller den kostnaden. Det kan gjøre at saken faller bort som følge av manglende bevis.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, nilsie123 skrev:

Nei, men tips til deg og andre som er redd for å bli tatt. Når du går ut fra besøket, ikke gå rett ut. Gå gjerne opp i gangen eller vent litt. Lytt og hør etter om det står noen lengre nede i trappen og venter.
Slå av telefonen. Hvis du er mistenkt så ønsker de å sjekke telefonen din for å se om du har kommunisert med selgeren. Du er ikke dum, så du har selvsagt ikke brukt SMS eller ringt, men de kan prøve å ta seg inn på telefonen din for å sjekke whatsapp for eksempel. Slå av telefonen og ikke oppgi passord eller kode. De kan ta seg inn på en påslått litt eldre telefon, men de kommer seg ikke inn på en avslått nyere telefon. Da er også biometri avslått, og de kan ikke tvinge opp telefonen med fingeravtrykk osv.

Hvis du blir tatt, nekt. Ikke innrøm noe. Ikke vedta noe. Ikke gå i avhør. Ta kontakt med advokat og ta heller den kostnaden. Det kan gjøre at saken faller bort som følge av manglende bevis.

Jaadu, tror ikke det er sånn det funker jeg da. Blir man fersket så blir man. Litt som med fartskamera, det å bruke en maske av Donald Duck, eller forklare at det må ha vært han lifteren som kjørte bilen imens jeg sov. Funker ikke…


Jeg har holdt på med dette i 20 år og aldri blitt tatt. Tror risikoen er minimal hvis en bruker litt sunt foruft og velger damer med omhu.

  • Like 3
Lenke til kommentar
14 timer siden, shawty lo skrev:

tror politi bryr seg lite fordi nesten alle dem er utenlandske jenter. 

Tvert imot tror jeg risikoen er høyere der for da kan de både skryte på seg motarbeiding av menneskehandel, de kan utvise jentene og de kan kanskje til og med sikte utleieren av boligen for hallikvirksomhet.

Lenke til kommentar

gode poeng.  jeg tenkte bare for eksempel politi i Oslo er klar over akkurat hva som foregår men man sjelden hører om aksjon eller politi venter ute. samme som politi er klar over at narkotika blir solgt i grønland  men bruker ikke så mye ressurser på det.

Endret av shawty lo
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 21.6.2023 den 0.20, Oslo_bukken skrev:

Jaadu, tror ikke det er sånn det funker jeg da. Blir man fersket så blir man. Litt som med fartskamera, det å bruke en maske av Donald Duck, eller forklare at det må ha vært han lifteren som kjørte bilen imens jeg sov. Funker ikke…


Jeg har holdt på med dette i 20 år og aldri blitt tatt. Tror risikoen er minimal hvis en bruker litt sunt foruft og velger damer med omhu.

Donald Duck maske funker faktisk, slapp selv unna bot da bilde ikke var av god nok kvalitet, tvilen skal alltid komme tilgode.

 

Før du forlater åstedet har du selvfølgelig slettet alle meldinger (wa), mobil er låst og som oslo_bukken her sier så har du aldri kjøpt sex, nekt, lyv som den beste politiker, må du i avhør er du kun pliktig til å oppgi personalia. Som kamelen synger "si ingenting" 

 

Risikoen er minimal, det er større sjans å få fartsbot i 80 sona på toten 

Lenke til kommentar
På 29.7.2023 den 2.57, tomjego skrev:Før du forlater åstedet har du selvfølgelig slettet alle meldinger (wa), mobil er låst og som oslo_bukken her sier så har du aldri kjøpt sex, nekt, lyv som den beste politiker, må du i avhør er du kun pliktig til å oppgi personalia. Som kamelen synger "si ingenting" 

 

Hvorfor nekte? Hvorfor lyve? 
Det enkleste er å holde kjeft. 
Si ingenting. 
Det er politiets jobb å bevise skyld. 
Og hvis du velger å snakke vil du før eller siden si noe dumt. 
Så hold kjeft. Snakk aldri med politet. ALDRI. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Du kan jo sørge for at de må bruke masse tid på papirarbeid når uhellet først er ute.avslå gjerne bota ank å ank igjen.avslå advokat så kan du stikke innom stasjonen  2 gng daglig å få hjelp med ting du lurer på ang anken eller ringe etterforskeren i tide å utide for å få svar på ting du lurer på😀

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 30.7.2023 den 15.29, Idaws skrev:

Hvorfor nekte? Hvorfor lyve? 
Det enkleste er å holde kjeft. 
Si ingenting. 
Det er politiets jobb å bevise skyld. 
Og hvis du velger å snakke vil du før eller siden si noe dumt. 
Så hold kjeft. Snakk aldri med politet. ALDRI. 

Som jeg skrev "eneste du må oppgi er personalia"

 

Men igjen enig ellers, si ingenting 😉

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
På 20.6.2023 den 13.34, nilsie123 skrev:

Nei, men tips til deg og andre som er redd for å bli tatt. Når du går ut fra besøket, ikke gå rett ut. Gå gjerne opp i gangen eller vent litt. Lytt og hør etter om det står noen lengre nede i trappen og venter.
Slå av telefonen. Hvis du er mistenkt så ønsker de å sjekke telefonen din for å se om du har kommunisert med selgeren. Du er ikke dum, så du har selvsagt ikke brukt SMS eller ringt, men de kan prøve å ta seg inn på telefonen din for å sjekke whatsapp for eksempel. Slå av telefonen og ikke oppgi passord eller kode. De kan ta seg inn på en påslått litt eldre telefon, men de kommer seg ikke inn på en avslått nyere telefon. Da er også biometri avslått, og de kan ikke tvinge opp telefonen med fingeravtrykk osv.

Hvis du blir tatt, nekt. Ikke innrøm noe. Ikke vedta noe. Ikke gå i avhør. Ta kontakt med advokat og ta heller den kostnaden. Det kan gjøre at saken faller bort som følge av manglende bevis.

Har vel neppe vært en ikke vedtatt bot av denne typen, som noen har vunnet frem med. Da hadde det vel vært nevnt i media?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...