Gå til innhold

Sara


Norse

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Skeptisk til at dette er ekte. Bilde hvert fall ikke tatt i Norge.

Godt observert. Følger din skepsis.
@Norse : annonsen ser ut til å være en glitrende anledning til å kaste vekk penger.

 

Lenke til kommentar
16 timer siden, Tempelbardsson skrev:

Godt observert. Følger din skepsis.
@Norse : annonsen ser ut til å være en glitrende anledning til å kaste vekk penger.

 

Ser ikke hvorfor bildene ikke skal være tatt i Norge....... Uansett.... har snappet med henne og fikk også en liten filmsnutt som verifiserte at hun er i tråd med bildene. Skrevet litt frem og tilbake på flytende norsk. Skulle egentlig plukke henne opp i går for å ta en outcall hjemme hos meg. Fredagen blei litt av det fuktigs slaget så det blei ikke noe av fra min side. Holder den varm og for meg virker hun ekte og hyggelig.

Lenke til kommentar

Jeg har også vært litt på snap med henne og også hatt en kort samtale på video. Hun er svært pen og ser absolutt ut som på bildene. Tror ikke jeg får noen overraskelse når vi møtes.

Har enda ikke funnet ut om hun faktisk tar kontanter :)

Lenke til kommentar
2 timer siden, thorm skrev:

Ser ikke hvorfor bildene ikke skal være tatt i Norge....... Uansett.... har snappet med henne og fikk også en liten filmsnutt som verifiserte at hun er i tråd med bildene. Skrevet litt frem og tilbake på flytende norsk. Skulle egentlig plukke henne opp i går for å ta en outcall hjemme hos meg. Fredagen blei litt av det fuktigs slaget så det blei ikke noe av fra min side. Holder den varm og for meg virker hun ekte og hyggelig.

Er detaljer i rommet (teppegulvet, dørhåndtak, lysbryter etc) som vitner om utlandet. Men kan jo selvfølgelig være at hun tatt bilde på hotell i utlandet.

 

Uansett: fortsatt ingen som møtt henne?

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Er detaljer i rommet (teppegulvet, dørhåndtak, lysbryter etc) som vitner om utlandet. Men kan jo selvfølgelig være at hun tatt bilde på hotell i utlandet.

 

Uansett: fortsatt ingen som møtt henne?

Hvis en ser på Facebooken hennes, så reiser hun endel rundt i verden. 

Lenke til kommentar

Vært andre bilder på profilen før?
Hovedbildet er hvertfall en amerikansk modell med 1.2millioner følgere på IG og har OF, tviler på at hun selger treff i Norge

annalouieaustin

Lenke til kommentar
30 minutter siden, luksusmann skrev:

Vært andre bilder på profilen før?
Hovedbildet er hvertfall en amerikansk modell med 1.2millioner følgere på IG og har OF, tviler på at hun selger treff i Norge

annalouieaustin

Ser der ja👍 Det var jo det jeg sa…😉

Nei det har vært de samme bildene hele tiden. Akkurat det speilbildet som jeg reagerte på, at det må ha blitt tatt i en leilighet i USA.

Kan jo være at «Sara» bruker falske bilder og den man møter faktisk er «miss Norway» her, men jeg har meget sterke tvil…

Lenke til kommentar
2 timer siden, Norse skrev:

Det viser seg at jeg allerede har møtt "Sara" fra før...så jeg trenger ikke repetere det en gang til😉

Hvordan var opplevelsen da? Fake eller ekte?Har du skrevet om det før i forum?

Lenke til kommentar

At ho hadde vært frøken norge kandidat slo meg ihvertfall ikkje når eg møtte henne😉

Greit ...men ikkje meir enn det...er ihvertfall litt avstand fra bildene på nettsida det refereres til og henne...

Har andre norske babes jeg heller vil prioritere 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...