Gå til innhold

Andre kontaktmåter framfor tlf


Megaman

Anbefalte innlegg

Mange har vel både hjemmesider med meldingsfunksjon (jeg har dette) der det foregår per e-post, og mange tar imot beskjeder via meldingsfunksjonen i RE, eller per PM her inne på forumet :)

Det kan kanskje ta litt tid før du får svar fra enkelte, selv foretrekker jeg å planlegge via skriftlig kommunikasjon først siden jeg ofte ikke kan ta tlf på jobb/skolen, men forstår det slik at de fleste jentene ønsker å ha kontakt via telefon først.

Det er i hvertfall ikke helt håpløst å få kontakt via tekst skulle jeg tro :)

Elle har helt rätt, många av oss har flera sätt att bli kontaktade på. Jag vill dock alltid prata på telefon en gång innan träff, men det kan tas på Skype också om telefon ej är att föredra :)

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Telefon er jo den letteste sporbare metoden som benyttes. Nå mottar jo ei dame vel 10 oppringninger før det blir fast fisk på kroken så det er mange som skal siles vekk. Direkte kontakt er den neste men da må begge ut i det offentlige rom. I utlandet er det lys i lampen som forteller at hun er opptatt, da må kunden oppsøke henne direkte for å se om lampen er tent eller ikke. Og da må en vita hvor damen bor. Skriftlig avtale fungerer vel dårlig, skriv til de damene som det er mulig å skrive til på RE å se hvor menge du får svar i fra. Så i England men kunne ikke sjekke da jeg ikke hadde smart telefon på de tider. På diverse stolper sto det slike sorthvite firkanter og en liten tekst. Men only. Hmm tenkte jeg, den var jo smart. Uansett så må en bruke telefon og da er en utsatt.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet tilbyr nå WhatsApp det som kalles ende-til-ende-kryptering. Dvs. at alt mellom din klient og mottakers klient er kryptert. Så spørs det hva WhatsApp vil utlevere om onkel politi sender en henvendelse...

Lenke til kommentar

Det er på HØY TID at kunder og selgere tar i bruk Telegram med ende til ende kryptering. Det var dette som ble brukt av Panama Papers-varsleren. Dersom noen tilbyr en god løsning på dette integrert på nett, vil de nok raskt kunne ta multimillion-markedet til RE i Norge..

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
Gjest paal_erik_68

Bakdelen med whatsapp er at du bruker/oppgir ditt tlf nummer (så sant jeg ikke har missforstått noe?)

Men du har også:

kik funker fint, lager deg bare et brukernavn som på forumet her

Lenke til kommentar

Facebook har vel rullet ut meldingsfunksjonen "hemmelige samtaler", der ingen andre enn de som er i samtalen ser hva som blir skrevet med mindre du screenshotter og deler den.

Hvordan det virker vet jeg ikke enda.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...