Gå til innhold

Eskorter som er ofte beruset


Mr Boop

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på hvilke eskorter som man skal holde seg unna. Da mener jeg vel de som er fote beruset og så vidt våkne nok til møte deg. Når jeg skal betale, vil gjerne at opplevelsen skal være tipp topp:)

Lenke til kommentar
På 3.6.2023 den 14.10, Mr Boop skrev:

Hei! Lurer på hvilke eskorter som man skal holde seg unna. Da mener jeg vel de som er fote beruset og så vidt våkne nok til møte deg. Når jeg skal betale, vil gjerne at opplevelsen skal være tipp topp:)

Ganske mange jenter som jobber påvirka av stoff. Hva tror du ?? Tror du det er lett å ligger med alle slags menn helt edru ?? Sjelden møte mann eskorte som jobbe helt "ren" (helt edru).

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har holdt på med dette leeenge. Kan telle på én hånd de ganger jeg vært borti en jente som vært beruset/høy (sånn at jeg merket det hvet fall). Ikke skjedd ofte.

Lenke til kommentar
21 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Hmmm, jeg har holdt på med dette leeenge. Kan telle på én hånd de ganger jeg vært borti en jente som vært beruset/høy (sånn at jeg merket det hvet fall). Ikke skjedd ofte.

Det er jeg enig i, da må du i tilfelle 15-20 år tilbake i tid på gatemarkedet hvor de stod med knekk i knærne på kveldene, da var det tydelig.

Lenke til kommentar
7 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hmmm, jeg har holdt på med dette leeenge. Kan telle på én hånd de ganger jeg vært borti en jente som vært beruset/høy (sånn at jeg merket det hvet fall). Ikke skjedd ofte.

Ganske mange som gjør det,men man merke vel ikke så ofte.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Oslo.blue skrev:

Ganske mange som gjør det,men man merke vel ikke så ofte.

Jeg er ikke enig med deg.

kan du gi 2-3 eksempel? Siden du mener det er «ganske mange»

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...