Gå til innhold

Sofie18


krihaugs

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Joda. Det er veldig optimistisk. Spesielt hvis du innbiller deg at du klarer 4-5 om dagen til den prisen.

Snart er du gårdsdagens nyheter.

Horekunder er ikke spesielt lojale. Vi vil alltid ha det nyeste. ;)

Dessuten er ikke antall henvendelser er mål på hvor mange som faktisk møter deg. Men det er jeg helt sikker på at du allerede visste. ;)

Lenke til kommentar
Joda. Det er veldig optimistisk. Spesielt hvis du innbiller deg at du klarer 4-5 om dagen til den prisen.

Snart er du gårdsdagens nyheter.

Horekunder er ikke spesielt lojale. Vi vil alltid ha det nyeste. ;)

Dessuten er ikke antall henvendelser er mål på hvor mange som faktisk møter deg. Men det er jeg helt sikker på at du allerede visste. ;)

Hvis du ikke har noe hyggelig å si .....

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe hyggelig å si .....

........så hold kjeft.

Helt enig.

Jeg har ikke sagt noe negativt om Sofie.

Jeg har bare en mening om at hennes prispolitikk er noe optimistisk.

Hvis hun klarer å få en kunde hver dag til den prisen så er hun det vel unt.

Men å tro at hun kan dra 4-5 kunder hver dag over tid til den prisen mener jeg er veldig optimistisk.

Vi snakker faktisk om småbyer med under 30.000 innbyggere.

Eskorter skal selvfølgelig få prise seg akkurat slik de vil. Men hvorfor skal ikke jeg få ha en mening om det?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe hyggelig å si .....

........så hold kjeft.

Helt enig.

Jeg har ikke sagt noe negativt om Sofie.

Jeg har bare en mening om at hennes prispolitikk er noe optimistisk.

Hvis hun klarer å få en kunde hver dag til den prisen så er hun det vel unt.

Men å tro at hun kan dra 4-5 kunder hver dag over tid til den prisen mener jeg er veldig optimistisk.

Vi snakker faktisk om småbyer med under 30.000 innbyggere.

Eskorter skal selvfølgelig få prise seg akkurat slik de vil. Men hvorfor skal ikke jeg få ha en mening om det?

Tonen din var veldig "jekk deg ned", men jeg er sikker på at det ikke var sånn ment ? :D

Hun finner ut av det uten "gode råd" fra menn. Hun er 18; jeg var 24 da jeg startet og fikk en del av den typen du skrev, og fant det veldig, veldig ubehagelig. Nå gir jeg blaffen. Vær snill med nye jenter og gå heller til noen på ditt prisnivå.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe hyggelig å si .....

........så hold kjeft.

Helt enig.

Jeg har ikke sagt noe negativt om Sofie.

Jeg har bare en mening om at hennes prispolitikk er noe optimistisk.

Hvis hun klarer å få en kunde hver dag til den prisen så er hun det vel unt.

Men å tro at hun kan dra 4-5 kunder hver dag over tid til den prisen mener jeg er veldig optimistisk.

Vi snakker faktisk om småbyer med under 30.000 innbyggere.

Eskorter skal selvfølgelig få prise seg akkurat slik de vil. Men hvorfor skal ikke jeg få ha en mening om det?

Tonen din var veldig "jekk deg ned", men jeg er sikker på at det ikke var sånn ment ? :D

Hun finner ut av det uten "gode råd" fra menn. Hun er 18; jeg var 24 da jeg startet og fikk en del av den typen du skrev, og fant det veldig, veldig ubehagelig. Nå gir jeg blaffen. Vær snill med nye jenter og gå heller til noen på ditt prisnivå.

Min første mnd var jeg sykt populær, tross at jeg var godt over 30.

Alle nye blir ringt ned

Lenke til kommentar

Sofie har i hvert fall 2 fortrinn. Hun er ung og hun er norsk. Det virker som om mange kunder forventer at prisen skal være fast for alle jentene som tilbyr seksuelle tjenester. Men prisene ellers i samfunnet er for det meste sterkt differensierte. Sofie tilbyr lengre treff hvor timesprisen går ned. Kunne gjerne ha tenkt meg å treffe henne, men jeg er to år for gammel i forhold til det kundesegmentet hun søker.

Lenke til kommentar
Kunne gjerne ha tenkt meg å treffe henne, men jeg er to år for gammel i forhold til det kundesegmentet hun søker.

Du er ikke eldre enn du selv føler deg vettu... ;) Jentene kommer nok til å skjønne etter hvert at det er forskjell på tiss og pikk.

Lenke til kommentar

Sofie... du virker bare nydelig!

Både utfa det du skriver og ikke minst utfra bildene :roll:

Pass på deg selv, uansett hva priskverrulanter og halvgamle frøkner måtte mene..

Hender ofte jeg stusser over høye priser selv, men er det noen som kan ta en relativt høy pris, også over en lengre periode, er det deg!

Virker smart å spare seg litt, grunnet din unge alder og ydmyke innstilling, som jeg synes å ane utfra det du skriver.

Håper du trives i "jobben" :)

Karer! jenta er 18, vær litt greie a...!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...