Gå til innhold

Düsseldorf


Karsten

Anbefalte innlegg

Vil gjerne bidra...

Vat i Düsseldorf ved sommertider i fjor. Her er et utdrag:

Besøkte Bahndamm den første kvelden da jeg kom ned der. Ikke så langt fra hotellet. Kikket og snakket med noen strippere i strippegata i byen. Hyggelig som alltid det. Var også innom og tok en øl på en tvilsom bar. Det var tydeligvis en kar som hadde seg med ei dame bak forhenget og jeg fikk tilbud om å bli.. Da dama kom ut gikk jeg :( Sørgelig hore.

Så tilbake til Bahndamm. Konseptet er at en svær blokk er opplyst med nummer i vinduene.  Det ropes og avtales fra bakkeplan til damene. Da jeg kom opp til min hjertens utkårede var det 3-4 karer fra et annet kontinent som ville inn til henne. Den lille dama avviste de og dro meg inn. Så ble det betalt og valsen var i gang. Ikke mye å skryte av - men moro.

Dagen etter dro jeg til FKK Oceans. Trikken stopper 300 meter fra. Helt perfekt. Ikke en virkelig FKK - damene var ikke nakne men lettkledde. Masse damer. Stooort lokale. Jacussi. Liten restaurant.

Skifter i garderobe til slobrokk, legger pistol og penger i eget verdiskap og rusler inn. Gratis brus (kostet vel 100 å komme inn) og øl på dagen.

Snakket med mye damer. De fleste vil bare på rommet og få det gjort. De fleste østeuropeiske. Snskket mye med ei fra Ungarn. Tenker at litt prat og "connection" vil jeg ha - skal jo være der noen timer. Hygget meg med Jeannie. Etter et par timer tok jeg en annen dame før jeg dro til byen og spiste nydelig tysk mat.

Dagen etter dro jeg også til Oceans. Drakk noen øl, spiste, og knullet en dame som så fin ut - og jeg ble forført... Men dørgende kjedelig.

Dagen etter skulle jeg hjem. Dro til Acapulco. Lite, slitt sted. En del damer, men alt for mye karer. Fant et par damer jeg hygget med, før jeg tok taxi til flyplassen.

Acapulco drar jeg ikke til igjen. Fikk ikke sååå mye ut av Oceans heller, men tross alt bedre.

Spørsmål?? Neivel. :D

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...