Gå til innhold

Kvinnelig bodybuilder/fitness eskorte i Norge?


zzzAppTos

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Oddfish69 skrev:

Hadde henne med meg til "syden" en uke i fjor.. trente, spiste og drakk. Elsket å bli dominert, tørt og hardt i analen var en favoritt. Fisting, no problem. 

Screenshot_20230603_230222_Kik.jpg

Okey hvor fant du henne?

noe kontakt info?

Lenke til kommentar
På 27.6.2023 den 1.10, Babehunter skrev:

Fant bodybuilderen fra Kristiansund i London. Via Seeking. Online og aktiv ser det ut til.

DE09BAFA-1E9B-4AC5-8192-544CCCE24706.jpeg

Nå prøvde jeg å bli medlem menger fortsatt ikke noe på hun, kunne du sendt en melding å spurt hun om å legge meg til?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Pwhite skrev:

Nå prøvde jeg å bli medlem menger fortsatt ikke noe på hun, kunne du sendt en melding å spurt hun om å legge meg til?

Jeg er ikke betalende medlem selv. For mye styr med Seeking. Før var det greit med Norske kreditt/bankkort. Nå går ikke det lenger. Paygoo kan vel brukes.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 11.7.2023 den 15.11, Camillainoslo skrev:

Kan anbefale Helle hvis du synes norske jente bodybuildere som også er eskorter på siden ;)

Noe som vet om helle om kan gi meg en link eller kontakt info???

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Bikkuri skrev:

@pwhite funnet ut hvordan man får til treff med hun kinkyalltheway dama ? hun er jeg nødt til å treffe:D

Nei ble til og med medlem på siden også når jeg trykker på profilen så er jeg blokket eller noe, men lagde enda en å da finner den hun ikke. Er sykt irriterende, så hvis noen har kontaktinfo om det er, snap, kik eller noe annet til hun del gjerne.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 11.7.2023 den 15.11, Camillainoslo skrev:

Kan anbefale Helle hvis du synes norske jente bodybuildere som også er eskorter på siden ;)

Hvem er dette og hvor finner vi henne? 😊

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Hei, noen som vet hvor det ble av Cathrine?. Hun som ble kalt Norges svar på pamela Andersson. Hun var godt trent i starten men ble tjukk på slutten. Hun var vel aktiv for 2 år siden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
51 minutter siden, jakt77 skrev:

Hei, noen som vet hvor det ble av Cathrine?. Hun som ble kalt Norges svar på pamela Andersson. Hun var godt trent i starten men ble tjukk på slutten. Hun var vel aktiv for 2 år siden.

Husker jeg ikke feil, så døde vel hun for et par år siden. 

 

Lenke til kommentar

Det var ikke Cathrine som døde det var hun med det ene glassøye. Husker ikke navnet hennes akkurat nå. Var vel en egen tråd på henne. Cathrine holdt til på St hanshaugen de 10 siste årene. Blond med store silikon pupper. Var veldig deilig da hun var på topp. Jobbet vel på Baltazar en gang i tiden.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...