gulostutenhull Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 Heisann! Noen som har noen anbefalinger i Gøteborg? Skal nedover noen dager i juni, tenker at man må Skeie ut litt. Alt av interesse. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 27, 2023 Share Skrevet Mai 27, 2023 Har hørt at svensk politi får skuddpremie på kjøperne... Så den risikoen er nok ikke verdt å ta.. Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Mai 28, 2024 Share Skrevet Mai 28, 2024 Noen som har prøvd thaimassasje i Gøteborg? Finnes det ekstratjenester? 1 Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet Juni 13, 2024 Share Skrevet Juni 13, 2024 Bruk nettsiden rosasidan.ws masse muligheter i Gøte 1 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Tirsdag klokken 16:30 Share Skrevet Tirsdag klokken 16:30 Nå har jeg saumfart det som er å finne om Sverige og Gøteborg. Glem det hele, alt er uorganisert tull og rot hele veien. Massasje får du men tilbud får du ikke og de vanlige horene virket på meg som noe ustabilt og rotete greier med masse annonser som førte til 0 og ingenting. Så Ære Være for at RE er rettet i mot Norge med skikkelig info. Alt jeg kom borti av Svensk var mer ustabilt enn gevinst i fra Norsk Tipping og om en vant så ble det sikker bare 45 kroner som er minste sum jeg vet om. Den millionsummen var nok en feil her også. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg