Gå til innhold

Ikke for å klage, men....


HerrSerr

Anbefalte innlegg

Tema for forumet er interessant. Men virker ikke helt som om forumet fungerer spesielt godt. For min del er det ingen vits i å delta mer, for de få gangene jeg har prøvd har det vært liten eller ingen hjelp i dette forumet. Jeg kan like gjerne komme tilbake om ett år og bare lese gjennom forumene jeg er interessert i.

Jeg har ved enkelte anledninger stilt direkte spørsmål, over PM, om hvor enkelte salonger befinner seg. Dette vil si offentlig åpne salonger, som forventer at folk stikker innom. Det er bare vanskelig iblant å identifisere hvem som har lagt ut hva på annonsesider.

En gang besvarte jeg et spørsmål fra noen i forumet om hvilken salong som antakeligvis hadde lagt ut en annonse. Spurte så om hvor jeg kunne finne en modell han selv han hadde skrevet om. Fikk ikke svar.

Ved en annen anledning besvarte jeg spørsmål fra en om en bestemt modell, hvor han spurte på forumet om hvilke tjenester hun tilbydde. På PM fortalte han meg at mine opplevelser var feil, og at hun helt klart tilbydde andre enkelte tjenester. Det var ikke min erfaring, men hvis han allerede mener han vet hva hun driver med, hvorfor spørre? Bare overvåke hva en bestemte kvinne holder på med om dagen? Spurte han om noen andre salonger i området, men det kunne han ikke si noe om for han var ikke en gang fra området.

Nylig spurte jeg noen om hvor jeg kunne finne en modell de hadde reklamert for i omtaler, og fikk til svar jeg bare måtte ringe - Gee thanks Captain Obvious. Men hvorfor ikke bare si hvor salongen ligger, og så kan jeg eventuelt finne ut selv om de aksepterer drop-in eller ei? Er det noen der ute som har interesse av å samle telefonnummer? Fikk tilnærmet samme svar fra to nye brukere som begge skrøt en bestemt modell opp i skyene. Virker bare rart.

Videre gjør lovverket at det er en hel del paranoia ute og går når folk skriver. Og det er sikkert med god grunn.

Men det har vært lite interessant i forumene, og på PM er det lite å hente. Så er det egentlig noen vits å delta i forumet når folk bare er i overkant kjipe?

  • Like 3
Lenke til kommentar

Til dels helt enig!

Og blandet med spam og folk som ikke gidder å lese gjennom tråder / poster uinteressant innlegg så blir forumet temmelig tynt. Men - i mangel av noe bedre. 

Lenke til kommentar

Tenker en av hovedgrunnene er at et forum er en kommunikasjonsform som er for de fleste mer eller mindre utdatert. Vi er i en tid for det meste diskuteres via sosiale medier. Folk er mer vant til det nå. 
Har prøvd selv en gang å drive en forum men kuttet ut siden det var null respons fra medlemmene på siden. 
(annen nisje enn det her). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 12.5.2023 den 0.13, LoveOWO skrev:

Etter at dette ble et åpent forum så er det omtrent null og niks info. 

Finnes noe på reddit. Men det er 95% thai. Og ikke veldig mye aktivitet. 

Forumet på Reddit er meningsløst. Stort sett 1 innlegg hver 14 dag. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Enig i det som skrives, men hva er egentlig alternativene?   Hvor skal vi finne informasjon?

Er det ikke i vår alles interesse at vi informerer hverandre, deler, advarer, anbefaler osv.

Slik at vi kan være mer effektive og lettere finne det vi søker, og at vi ikke alle sammen trenger å gå i de samme fellene og kaste bort både tid og penger.

Vi må jobbe sammen, gutta!  ;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
22 timer siden, TerjeNilsen skrev:

Enig i det som skrives, men hva er egentlig alternativene?   Hvor skal vi finne informasjon?

Er det ikke i vår alles interesse at vi informerer hverandre, deler, advarer, anbefaler osv.

Slik at vi kan være mer effektive og lettere finne det vi søker, og at vi ikke alle sammen trenger å gå i de samme fellene og kaste bort både tid og penger.

Vi må jobbe sammen, gutta!  ;-)

Enig,Terje.Leser dette og andre fora med godt utbytte.Det er bare tull som noen hevder at fora som dette har utspilt sin rolle.Uten dette forum,eskortejenter com-fora og noen tyske, hadde jeg gått glipp av gode dates og hadde heller ikke kunnet unngå noen mulige bomturer.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Ja, lag en profil på RE og skriv reviews!

Jeg treffer kun jenter som
- har review
- egne bilder
- har rev på eskortejenter
- jeg har kommunisert med tidligere

Men - selv DA er det mulig å gå på trynet…..

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...