Gå til innhold

Catarina


Munster1

Anbefalte innlegg

På 10.5.2023 den 9.16, Oslo_bukken skrev:

Veldig strøken på bildene da. Tipper «too good to be true», noen som tar en for laget?

Hun insisterer på at bildene er ekte. 
Husk at en god fotograf, godt lys, en flink makeup-artist og Photoshop kan gjøre underverker. 
Jeg jobber som fotograf. Og utfordringen er ofte å ikke gjør dem du tar bilde av for strøkne. Eller for stygge. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Vel, det jeg ser er at annonseteksten ligner veldig på 3-4 andre søramerika damer. Kanskje de ikke er så flinke i engelsk?

hadde vært interessant å få bekreftet fra noen hvorvidt annonsen er ekte eller om det er en helt annen person som møter deg

min skepsis skyldes følgende tekst: with condom and without

Det pleier å være et tegn på fake annonse, dvs muligens forskuddsbetaltsvindel e.l.

 

Endret av Burt_Reynolds
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Nå ser det ut til at hun er tilbake i Oslo. Noen som har tenkt seg en tur? Er dessverre ikke i byen, og har ikke anledning selv.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...