Gå til innhold

Independent vs bakmenn.


Staples

Anbefalte innlegg

Jeg fanten ingen tråder om dette i farten så jeg startet en ny.

Hvor nøye er dere på om eskorten er selvstendig eller ikke, og hvordan kan man lettest skjønne at eskorten er helt selstendig?

En kompis fortalte at han har opplevet på fylla en gang at det fantes menn (kanskje fra østeuropa) i samme leilighet hvor han møtte en eskorte. Og dessuten liknet hun ikke veldig mye på personen på bildene i annonsen.

Han er ikke så lysten på å gjøre samme blemme flere ganger. Og det kan jeg enkelt skjønne 🙈

Lenke til kommentar

en jente fra ukraina jeg møtte i lakkegata, grønland som hadde manager, hadde også  en mann for sikkerhet i øvre etasje. det var det hun sa til meg. jeg tenner mest på østeuropeisk i  20 årene. nesten alle dem, i hverfall i Oslo vil jeg si har agent/manager, er i byrå.  de jeg har møtt har jeg ikke fått intrykk at de muligens er traffikert eller tvunget. 

Lenke til kommentar
7 timer siden, shawty lo skrev:

en jente fra ukraina jeg møtte i lakkegata, grønland som hadde manager, hadde også  en mann for sikkerhet i øvre etasje. det var det hun sa til meg. jeg tenner mest på østeuropeisk i  20 årene. nesten alle dem, i hverfall i Oslo vil jeg si har agent/manager, er i byrå.  de jeg har møtt har jeg ikke fått intrykk at de muligens er traffikert eller tvunget. 

Hallik heter det, og klart de er tvunget

Lenke til kommentar

En kompis hadde besøk av ei fra et østblokk land, og hun kom med egen sjåfør. I og med onkel reflekterer forbi der ganske ofte så ba han henne sende sjåføren vekk for å unngå å vekke mistanke. 

Lenke til kommentar

Klart at trafficking ikke er bra. 
Men det er vanskelig å se hvem som står på egen ben og hvem som har en bakmann / dame. 
Noen tips om hvordan det er mulig å gjøre rett valg?

Lenke til kommentar
På 2.5.2023 den 15.52, James B skrev:

Klart at trafficking ikke er bra. 
Men det er vanskelig å se hvem som står på egen ben og hvem som har en bakmann / dame. 
Noen tips om hvordan det er mulig å gjøre rett valg?

Det er vanskelig å skille før du faktisk er der er min mening. Noen er unge/skremte/uinteresserte eller en kombinasjon av disse og da snur jeg. Og så har jeg sluttet å velge de som har svar som jeg har sett før fra andre og som sier "Let me know 10 min before". Det lyser av stress, nettverk og absolutt null trivsel.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...