Gå til innhold

Camilla


Gjest123

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Jeg digga det. Mye for penga. Jævelig fin jente. Ble små forelska. Fikk dog 2-3 timer gratis . Har endel filmer som vi begge filma, men ble mye surr fra min side siden vært våken i 3 døgn i strekk såklart.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Gjest123456789767667 skrev:

Jeg digga det. Mye for penga. Jævelig fin jente. Ble små forelska. Fikk dog 2-3 timer gratis . Har endel filmer som vi begge filma, men ble mye surr fra min side siden vært våken i 3 døgn i strekk såklart.

 

8 timer siden, eanda skrev:

 

Hvordan var opplevelsen?

 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 8.5.2023 den 14.58, Gjest123456789767667 skrev:

Jeg digga det. Mye for penga. Jævelig fin jente. Ble små forelska. Fikk dog 2-3 timer gratis . Har endel filmer som vi begge filma, men ble mye surr fra min side siden vært våken i 3 døgn i strekk såklart.

Såklart..? :S

Lenke til kommentar
10 timer siden, nelson2 skrev:

Hva er vitsen med å sitere seg selv 2 ganger uten å legge ved noe videre budskap eller kommentarer?

Det kalles å bumpe. Noe en gjør for å få et emne opp på listen med nytt innhold. Han gjør det dog på en uhøflig måte. En bør begynne posten med (eller legge som tittel) teksten "bumper" slik at at det er lett å skille en bump fra fornuftig innhold.

Klarte ikke å dy meg å svare på spørsmålet som du sikkert var ment som sarkasme. 

Lenke til kommentar
23 timer siden, nelson2 skrev:

Olebull, jeg er ikke født i går og skjønner hensikten til Gjest  Men sammen med deg synes jeg det er en kjip måte å pumpe på.

Selvsagt, og derfor var teksten rettet mot han. Vanskelig med humor på forum. 

Lenke til kommentar
På 21.2.2017 den 15.36, Administrator skrev:

Vi har nettopp startet opp Annonselight.com. Annonselight.com er en platform som har hatt stor suksess i Danmark, og som vi håper også kan lykkes i Norge. Konseptet er enkelt. Alle annonser som opprettes på siden arkiveres hver dag klokken 00:00. På den måten får du som besøker bare presentert de nyeste annonsene, og kan være sikker på at annonsørene ikke har endret sine tilbud.

Det er gratis å bruke Annonselight.com. Ved å opprette en gratisbruker får du mulighet til å slå opp en daglig annonse på Annonselight.com. Som VIP-bruker får du flere muligheter for å promotere din annonse, men utgangspunktet er at vi tilbyr en gratis annonsemulighet for norske kvinner og menn.

I Danmark er Annoncelight.dk jentenes foretrukne online markedsførings-plattform med nesten en million pålogginger pr. måned.

Ta kontakt kåt mann her

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hehe. Sorry folks for å sitere min egen tekst to ganger oppi her. Var mine første poster, det var ikke meninga å bumpe tråden. Mer en missklikk.

 

Anyways Camilla er verdt hver krone, hvis du får lov å besøke baben.

Endret av Gjest123456789767667
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...