Gå til innhold

Store kjønnslepper


Minuss

Anbefalte innlegg

På 6.4.2023 den 9.57, Minuss skrev:

Har noen erfaring og anbefaling av jenter med store kjønnslepper? Mange har jo indre lepper på 2- 3 cm når de blir opphisset, det er jo en bra størrelse å starte på.

Enig med deg, skikkelig slafsefitte er digg. Hadde en fra Moldova her for et år eller to siden, men har ikke sett'a på lenge

Lenke til kommentar
På 6.4.2023 den 9.57, Minuss skrev:

Har noen erfaring og anbefaling av jenter med store kjønnslepper? Mange har jo indre lepper på 2- 3 cm når de blir opphisset, det er jo en bra størrelse å starte på.

Hva er poenget da med store kjønnslepper? Gjør sexen bedre? 

Lenke til kommentar
12 timer siden, milan skrev:

Hva er poenget da med store kjønnslepper? Gjør sexen bedre? 

Trådstarter burde vel svart, men jeg tror man kan sammenligne det med hva en tenner på; store bryster, silikon, petite, slank, fyldig osv.

Og da kan man kanskje trekke det dit at for den enkelte som søker dette blir sexen bedre.

Jeg hadde en kveld på byen og ei natt med ei petite ung dame som var omtalt bl.a for denne atributten.  Det er så lenge siden at jeg husker ikke annet enn at kvelden/natta var vellykket og at jenta var hyggelig og hadde et vinnende vesen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 11.4.2023 den 10.13, nelson2 skrev:

Jeg hadde en kveld på byen og ei natt med ei petite ung dame som var omtalt bl.a for denne atributten.

Det var en som spurte om hvem dette var, og jeg svarer her: petite thaidame som kallte seg "Melody", det var en til med samme nick på den tiden, men dette var hun som holdte til i Oslo. De averterte i SøSø, og er fra tiden da Fantomet og Guran rapporterte sine opplevelser på et tidligere forum.

Hun ble forresten etterlyst på forumet, og noen svarte at hun hadde stiftet familie og følgelig sluttet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...