Gå til innhold

Takk til admin for drift av forum


Gjest

Anbefalte innlegg

Nær runding av nytt år (nei, jeg vet ikke om det egentlig er en sammenheng her, men slik er nå tradisjonen..) vil jeg rette en takk til admin for drift av forumet. Det ligger en innsats bak, som kjent er det itt'no som kjæm tå sæ sjøøøl! :)

Det kan menes både for og imot at det overhodet finnes, det som skrives her og mer til. Jeg mener klart for at det finnes, så får hver enkelt gjøre opp sin mening og vurdere eget utbytte. Vi har til med fått Nadheim med her under eget, klart flagg, kanskje også andre organisasjoner og etater, kanskje ikke.

Uansett, de som henger, lurker og skriver her har forhåpentlig noe ut av det. Personlig har jeg sølt bort timevis her, berget sparegrisen et utall ganger, fått meg en og annen god latter og ikke minst skjerpet skepsis og kritisk sans. Takk for det, vi skrives!

Lenke til kommentar

+1

Alt for ofte tar vi ting som en selvfølge. Ting gjør seg ikke selv (inkl. kost) og det er helt klart på sin plass å takke admin og evt. mods som gjør at vi har dette fristedet og holder det sånn rimelig ryddig her.

Stor takk og beste ønsker for det nye året!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...