Gå til innhold

Hamburg


Munster1

Anbefalte innlegg

I dag var jeg en tur innom en hyggelig asiatisk dame litt utenfor Hamburg hbf.70 euro for 30 minutter.Blow job,fitteslik og knulling i misjonær og doggy.Kom i doggy.Dusj før og etter.Hun holdt til i et hostel.

Jeg gikk fornøyd derfra.

https://erotik.markt.de/hamburg/sie-sucht-ihn/thai+curvy+lina/a/2852025e/?absIndex=32&categoryId=1303010000&keywords=sie+sucht+ihn&page=2&rView=list

Endret av Munster1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 10 months later...

Andre gangen jeg ble skikkelig snytt var i Hamburg.  På Reeperbahn, også kalt «der Kiez» (norsk: «strøket»), som er en 930 meter lang gate som strekker seg fra Nobistor til Millerntor i Hamburgs forlystelses- og bordellkvarter St. Pauli. Prostitusjon er lovlig og regulert i Tyskland.  Og dette var før sexkjøpsloven kom i 2009, så jeg gjorde ikke noe ulovlig den gangen.  Kom forresten aldri så langt heller.

Var ganske uerfaren og alene på tur på Reeperbahn.  Lett bytte.  Hvilket jeg oxo ble.  Virket som alle utestedene hadde innkastere som lokket med gratis øl og damer.  Jeg takket ja til en av dem.  Ble plassert ved et bord og fikk min gratis øl.  15 sek. seinere setter en lettkledd (østeuropeisk), brunette seg tett ved siden av meg.  Praten går lett.  Hun ymtet om at det vr mulighet for privat selskap.  Men da måtte jeg kjøpe champagne først.  Kåt som jeg var ble det bestilt.  Han som åpnet en flaske, fylte glassene våre, og ga meg regningen.   STORE ØYNE: tilsvarende 3.2k NOK!  Jeg betalte, veltet flasken med gjenværende innhold og stormet ut i natten og fant meg en gatehore til trøst.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Lærte meg allerede i januar 1978 å holde meg unna der Kiez. Hamburg har mye mer å by på enn turistfellene på og rundt Reperbahn. Ta en titt på

modelle-hamburg, kaufmich eller eroticmarkt. osv osv. Mye for en hver smak, Det er og tre FKK klubber bla. i  Suderstrasse (google) Disse står på to do lista.

Fytte katta.. kjenner #lysten til det onde" i hjertet, og trangen til å synde kiler i skrittet ved tanken på alt det gøye som gjenstår å oppleve i Hanseaterhovedstaden :D

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...