Gå til innhold

Noen som har erfaring om hun her?

Featured Replies

• 1 year later...
Skrevet

Litt sent svar kanskje men ja har erfaring med henne. Hvorfor synes du hun virker «shady»? Kaller seg noe annet nå.

Skrevet
1 time siden, Smurfen skrev:

Litt sent svar kanskje men ja har erfaring med henne. Hvorfor synes du hun virker «shady»? Kaller seg noe annet nå.

Ja, men et svar er bedre enn ingen svar.  @Tor_petter skriver litt shady, og du skriver annet navn nå?  Snakker dere begge om denne damen?

https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/norske-diana-26957.html som kaller seg norske Diana?

Det som kan virke shady er høye, litt rare priser og kun annonsering på eskortejenter.net.  Samt at hun er usikker på egen alder 🤣  @Smurfen er det innenfor å legge til nesten 10 år på alderen hennes?  I dette bildet ser hun eldre ut enn 26 år.  Så litt shady.  Men bra sex, @Smurfen?

norske-977016443_large.png.6deb7f4c71b418fedc724f7f1c2219a2.png

Endret av Tototre
Bilde

Skrevet

Hun kaller seg Emilie nå, aner ikke hvorfor.

https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/emilie-30459.html

Hun er ikke shady og har ingen grunn til å tro at alderen avviker mye. Ville tippet 25 år. 
Kan være litt vanskelig å avtale møte med men når det er avtalt så gjennomfører hun alt etter avtale og er seriøs.

Jeg har møtt henne mange ganger og hun er meget bra, beste GFE jeg har opplevd på åresvis og hun elsker akkurat det. 

Skrevet

mener bestemt at hun var aktiv for få år siden, med svært gode tilbakemeldinger.

Kan se ut som, på bildene, at hun har tatt av seg noen få kilo og trent litt😋

Om hun byr på inncall til ok pris ville jeg vurdert, som sist jeg ble fristet av noen av de samme bildene, å besøke nettop henne.

Dersom myndighetene her til lands innfører et nytt regime der jeg ikke risikerer en durabelig økonomisk smekk på lanken v besøk, selvsagt

Skrevet

Kan ikke huske anmeldelser før men hun har vært litt av og på 4-5 år nå.

Tror ikke hun tar så mye inncall nå, men du kan trygt invitere henne på hotell feks, opptrer diskré.

Stemmer nok det at hun har trent litt men hun har alltid vært meget deilig og de puppene er akkurat så utrolig deilige som de ser ut som. 

• 1 year later...
Skrevet

Hun er på SD nå også og har avtalt treff.
https://sugardaters.com/no/profile/eqR4qGDwzM

Hun gjør ikke inncall lenge

Gleder meg så sykt til å tinde puppene hennes den behandlingen de fortjener😈

• 2 months later...
Skrevet

Hadde avtalt treff med henne, men hun dukket ikke opp.

Anbefales ikke