Gå til innhold

Nina sukkersøt


thorm

Anbefalte innlegg

Fristende kan så være, men annonsen føyer seg inn i et tidligere mønster, men du er en erfaren mann og finner sikkert ut av det.

Mottoet er; ingen forskuddsbetaling.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Fristende kan så være, men annonsen føyer seg inn i et tidligere mønster, men du er en erfaren mann og finner sikkert ut av det.

Mottoet er; ingen forskuddsbetaling.

Siden du vet hun vil ha forskudd så har du vært i kontakt med henne da?? Annonsen sier ingenting om det...... Men helt enig og jeg har og kommer aldri til å forskuddsbetale ei krone. Det vil si med et unntak og der betaler jeg depositum enda. Alle som er med på gb der gjør det som en garanti for at du kommer men jenta er ærligheten sjøl og når jeg ble forhindret grunnet sykdom en gang fikk jeg tilbake pengene

  • Like 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke vært i kontakt med henne, eller han om det skulle være det.

Men det er en type annonse med en litt for abitiøs reiseplan og innhold for øvrig som har vært en gjenganger i annonser hvor noen prøver å lure penger  i forskudd fra kåte menn.

Du/dere må gjerne motbevise dette, men enda en gang, ikke betal forskudd til ukjente.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det är nog några damer som kör med Förskottsbetaling och blåser alltid alla, änn så länge har dom klarat sig men en dag tröttnar någon.

Du får info och kontonr på whatsapp när du kontaktar dom, och då avtalar ni tid och plats och betalr du inte direkt så avlyser dom och blockerar dig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ser i ettertid at dette er en annonsør man ikke behøver å kontakte. Etter å ha sjekket gjennom RE så finner jeg minst 2 norske jenter til med identisk annonse. Da er det styr unna for min del

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...