Gå til innhold

Erfaringer fra minoriteter, handikappede, under 25/over60 her i riket?


oriental

Anbefalte innlegg

Bare for å nevne så har jeg ikke vært med eskorter, men jeg er interressert i å vite mer om akkurat dette.

Det jeg lurer på er, hvordan er opplevelsen som etnisk klient her i Norge?  Ser det er mange kvinner som nevner at de kun tar europeere/skandinavere/etnisk norske menn, men det er jo mange som bare skriver "alder og nasjonalitet" eller ikke noe i det hele tatt i annonsen.

Slik det er i USA skriver mange av eskortene "no AA", altså ingen afro amerikanere når de mener mørkhudete menn. F.eks er det dårlig rykte om at Indere og midtøstere har dårlig hygiene, voldelig, osv. Til syvnede og sist er det jo eskortene som får velge velge hvem de vil dele kroppen sin med så det er ingen ting galt med å ha preferanser. For meg er det helt utenkelig at folk kaller dette rasisme.

Jeg ser også at majoriteten av anmeldere har norsk nasjonalitet og er i alderen 25-50, så jeg antar at majoriteten av klientene er i den demografien, men jeg tror mange også skriver norsk og gjemmer alder for å holde seg anonym. Noen byer er små og onkel vil få deg raskt i siktet sitt om du f.eks velger argentinsk eller polsk. Likevel har jeg sett noen få modige brukere som ikke hadde noen bry om dette.

Erfaringer fra andre minoritetsgrupper er også velkomne å dele her. Alt fra aldersgrupper under 25 og over 60, Handikap, lgbt, aspergers, jomfru, etc, etc. Fyr løs!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke etnisk norsk og har egentlig ikke hatt så mange negative erfaringer når jeg først er der. Det er synd at noen få negative erfaringer med klienter fører til at en hel etnisitet blir svartelistet, men på en annen side forstår jeg at jentene kan selv bestemme hvem de ønsker å møte :). Så lenge man er høflig og behandler motparten med respekt så pleier det som regel å gå ganske greit.

Noen ganger har jeg blitt møtt med skepsis (spesielt hos enkelte Thai damer), men det kan jo være at de har hatt negative opplevelser med menn fra midtøsten. Det var også en gang hvor jeg besøkte en feit tsjekkisk dame for massasje, hvor hun begynte å snakke om problemer med innvandring og muslimer (wtf?). Tok ikke det personlig, men kan garantere at hun fikk en grundig anmeldelse på RE. Var også hos en latina dame for ikke så lenge siden hvor hun hadde noen rare stereotyper om muslimske menn (at vi slår damer etc 🤨, jeg er født og oppvokst i Norge og føler meg mer norsk enn fra mine foreldres hjemland). Dette er det negative jeg kan huske etter å ha besøkt over 100 forskjellige eskorter ila min "karriere". De aller fleste jentene har vært helt topp og jeg sitter her med maaaange gode minner 😍.

De aller fleste norske eskorter ønsker kun å møte andre skandinavere, men det er noen som ikke bryr seg så mye om det. Har besøkt 3 norske eskorter totalt. "Helene" fra Oslo ser ut som en narkis 🤣, besøket hos Norske Vilde var et av de bedre besøkene jeg har hatt (deilig dame) og til slutt har jeg vært hos Norske Silje som er en super deilig MILF med de største naturlige puppene og et vakkert ansikt (synd at hun har pensjonert seg som eskorte :()

Det er nesten ingen diskriminering her i Norge føler jeg, spesielt hvis man sammenligner med land som Polen. Mange eskorter bare la på hvis du snakket engelsk og for det andre var det ekstra ille om du var muslim 🤣.

Endret av scamvictim69
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Ny rapport, nå har jeg fått litt(mye) erfaring. Jeg er ikke jomfru lenger for å si det sånn 😂

Det er absolutt lite diskriminering slik som scamvictim sir, men man må lese annonsen grundig og det er best å nevne etnisitet når du kontakter dem

Lenke til kommentar
  • 7 months later...

@scamvictim69 nevner diskrimineringen som eskortene gjør i Polen om du snakker engelsk.  Har opplevd det samme der, og i Frankrike.  Selv i Norge får jeg noen ganger sprøsmål tilbake fra jenter om jeg er norsk om jeg kontakter dem på engelsk.

Treffer gledespiker som møter "alle" og de som plukker mer selektivt.  Det er oxo et element her av at jeg som kunde føler meg mer eksklusiv om jeg er i den utvalgte gruppen.  Kan være villig til å betale mer for det.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...