Gå til innhold

pass på Nadikisa (too good to be true)


shawty lo

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, thorm skrev:

Ser ikke likheten. Forøvrrig så er hun fra belgia

Hvordan vet du at hun er fra Belgia? Det står Latvisk i annonsen, noe som er mye mer sannsynlig.

Jeg ser en viss likhet, men kan ikke være 100% sikker. Bildene virker VELDIG insta/profesjonelle så bare pga det ville jeg holdt meg langt unna.

 

Lenke til kommentar

Pimeyes.com er også bra, du finner en bilde av de eskortene hvis du søker dems fjes. Noe ganger kommer det andre bilder de brukte i tyrkia eller hellas osv hvis hun er de unge østeuropeisk jentene som flytter rundt. Dårlig med denne nettsiden er du kan ikke gå videre på nettsiden hvor bilde er, du må betale.

 

yandex images er tredje jeg bruker, den er 50/50. 

hvis bildene er alt for god og de har ikke reviews så blir det mest sannsynligvis en bomtur. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 20.2.2023 den 9.11, xxxtaur skrev:

Hvordan vet du at hun er fra Belgia? Det står Latvisk i annonsen, noe som er mye mer sannsynlig.

Jeg ser en viss likhet, men kan ikke være 100% sikker. Bildene virker VELDIG insta/profesjonelle så bare pga det ville jeg holdt meg langt unna.

 

Seriøst..... Stoler du virkelig på det som står i disse annonsene? Tror du også at alle disse med lav pris og sier de er fra Moldova virkelig er fra Moldova?? Da kan jeg fortelle at nesten alle de er fra Romania eller Bulgaria og har bakmenn.

Nadikisa fortalte til en venn at hun var fra Belgia, hun har Belgisk telefon nummer og pratet ikke Latvisk i den når han var på besøk men fransk. Fransk er en av 3 offisielle språk i Belgia i tillegg til tysk og nederlandsk.

Lenke til kommentar
48 minutter siden, thorm skrev:

Seriøst..... Stoler du virkelig på det som står i disse annonsene? Tror du også at alle disse med lav pris og sier de er fra Moldova virkelig er fra Moldova?? Da kan jeg fortelle at nesten alle de er fra Romania eller Bulgaria og har bakmenn.

Nadikisa fortalte til en venn at hun var fra Belgia, hun har Belgisk telefon nummer og pratet ikke Latvisk i den når han var på besøk men fransk. Fransk er en av 3 offisielle språk i Belgia i tillegg til tysk og nederlandsk.

En venn? Haha :) Jeg stoler ikke på noe i 98% av annonsene... jeg sa bare at Latvia var mer sannsynlig enn Belgia. Uansett bildene er fake så hvor hun er fra spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...