Gå til innhold

massasje/thai i leilighet


Gjest

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ck19933 skrev:

Hei,

 

Noen som vet om noen som tilbyr massasje i leilighet? Jinda og jenny massage antar jeg at gjør det. Men noen flere? Tenker i Oslo.

 

 

De som står under Eskorte og massasje jenter på RE driver i all hovedsak fra egen leilighet hvis de følger reglene til RE

Lenke til kommentar
9 timer siden, ck19933 skrev:

Hei,

 

Noen som vet om noen som tilbyr massasje i leilighet? Jinda og jenny massage antar jeg at gjør det. Men noen flere? Tenker i Oslo.

 

 

Du kommer et stykke på vei om du utnytter søkekriteriene på Re.

Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Du kommer et stykke på vei om du utnytter søkekriteriene på Re.

Søke kan alle, men poenget er at vi ikke vet hva som ligger bak informasjonen damen legger ut. Er det for eksempel "ikke sex", en enkel intimmassasje inkludert, eller må man begynne å diskutere pris, der hun begynner med astronomiske summer? Tar gjerne tips på PM om hyggelige thaier i leilighet og hva de tilbyr, der litt hygge ikke koster skjorta. Savner Meya. Noen har fått bra omtale vurdert etter introprisen, eksempelvis Sotida og Lotus, men så lagt på. Med den nye prisen deres ville jeg nok moderert omtalen. Men det fine med dem var at man slapp å diskutere når man kom innenfor. Tror det er viktig at man ikke diskuterer åpent eventuelle som reklamerer med "ikke sex", dersom de gir ekstraservice. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...