Gå til innhold

Pass opp for norsk milf tisser på deg


Tullebukk92

Anbefalte innlegg

1 time siden, Tullebukk92 skrev:

https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/norsk-milf-tisser-gjerne-pa-deg-29839.html
 

hun ber om 500 i forskuddsbetaling før du får adresse, vippser du så blir du blokkert og ender med å ikke få adressen.

 

ville pent advare alle om å ikke handle noe fra henne!

Støttes 100%. Sendte henne penger for klipp. Så ble jeg stengt ute. Hun har ekte telefonnummer, og er gift. Men et rent svindelopplegg. Så lenge dere gutta ikke skriver til [email protected] kan de fortsette. Klikk også på report listing under bildene. Ayana på samme sted også bare tull. Klag folkens, det hjelper. Vet det av erfaring. 

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis aldri betalt noen på forskudd og vil be dere aldri gjøre det uansett hva. Hvis noen av dere har blitt svindlet i forbindelse med kjøp av bilder eller videoklipp, så burde dere anmelde det. Er ikke er ulovlig å kjøpe slikt innhold.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Jeg gikk også fem på, fem hundre for noen bilder. Ikke det verste men surt nok, klarer man å spore opp noen adresse til henne?

Navnet hennes står på vipps,  er det ekte?

Sendte mail til admin og kontoen er nå slettet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...