Gå til innhold

Prosjekt


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har nå passert 50 år, men er fortsatt slank og sprek. Og litt eventyrlysten. Så - hvem går jeg til for å avtale hjelp til følgende prosjekt?

Hvor mange ganger er det mulig å komme i løpet av en dag?

Fra morgenen når jeg våkner til leggetid. F.eks. på et hotellrom, der dagen starter med en godmorgen-BJ og avslutter med kveldssex. Imens maksimalt antall utløsninger gjennom dagen, betalt pr. orgasme eller som en pakke. Utfordringen er jo å klare å lokke frem mer power når kreftene tømmes hos meg. 

Går sånt an å booke, tro?

Lenke til kommentar
10 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hva kom du opp i? Over 10?
 

Har en rekord på 7 når jeg hadde en romantisk helg på et bedre hotell med dama min :)

Vi var fornøyde etter den tiende. Da var det 12 timer, fra 08.30 til 20.30. Morsom øvelse.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 5.2.2023 den 15.20, Gjest skrev:

Jeg har nå passert 50 år, men er fortsatt slank og sprek. Og litt eventyrlysten. Så - hvem går jeg til for å avtale hjelp til følgende prosjekt?

Hvor mange ganger er det mulig å komme i løpet av en dag?

Fra morgenen når jeg våkner til leggetid. F.eks. på et hotellrom, der dagen starter med en godmorgen-BJ og avslutter med kveldssex. Imens maksimalt antall utløsninger gjennom dagen, betalt pr. orgasme eller som en pakke. Utfordringen er jo å klare å lokke frem mer power når kreftene tømmes hos meg. 

Går sånt an å booke, tro?

Legg til bluestbella på snap 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...